// چهار شنبه, ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۵۱

زمان احتمالی پخش انیمیشن The Super Mario Bros. Movie در نتفلیکس

احتمالا اواخر سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار انیمیشن The Super Mario Bros. Movie روی نتفلیکس خواهیم بود.

با ورود به سال ۲۰۲۳، کم کم باید منتظر اکران یکی از موردانتظارترین آثار سینمایی، The Super Mario Bros. Movie باشیم. انیمیشن ماریو، ابتدا در آوریل ۲۰۲۳ کار خودش را با اکران روی پرده‌های سینما آغاز خواهد کرد و با توجه به قرارداد نتفلیکس و یونیورسال، چندی بعد شاهد انتشار The Super Mario Bros. Movie روی سرویس نتفلیکس خواهیم بود.

در سال ۲۰۲۱، نتفلیکس و یونیورسال قراردادی برای انتشار انیمیشن‌های استودیوهای یونیورسال و دریم‌ورکز روی نتفلیکس امضا کردند. در ابتدا انیمیشن‌های ایلومینیشن و دریم‌ورکز روی پرده‌ی سینما می‌روند و بعد از گذشت هفتاد روز از اکران به مدت چهار ماه روی سرویس پیکاک (Peacock) منتشر می‌شوند؛ در نهایت بعد از اتمام چهار ماه انحصار، نتفلیکس امکان دسترسی به این آثار را خواهد داشت.

در صورتی که این سناریو برای The Super Mario Bros. Movie هم تکرار شود، احتمالا در اکتبر ۲۰۲۳ شاهد انتشار این انیمیشن روی نتفلیکس خواهیم بود؛ چرا که اوایل آوریل ۲۰۲۳ انیمیشن ماریو به صورت رسمی اکران می‌شود و بعد از آن در ژوئن ۲۰۲۳ شاهد انتشار آن روی پیکاک خواهیم بود. بعد از اتمام دوره‌ی چهار ماه پیکاک، The Super Mario Bros. Movie به مدت ده ماه در انحصار نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

باید این نکته را یادآور شد که هنوز Netflix به صورت رسمی هیچ یک از موارد بالا را تایید نکرده است و به همین دلیل این احتمال وجود دارد که در زمان دیگری شاهد انتشار انیمیشن ماریو روی این سرویس استریم محبوب باشیم. با تمام این تفاسیر، بر اساس روندی که در گذشته همواره شاهد آن بودیم، اکتبر ۲۰۲۳ زمان انتشار The Super Mario Bros. Movie روی نتفلیکس است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie در تاریخ ۱۸ فروردین ۱۴۰۲ (۷ آوریل ۲۰۲۳) به صورت رسمی اکران خواهد شد. صداپیشگی شخصیت‌های ماریو، پیچ، لویجی، باوزر و دانکی کانگ را به ترتیب کریس پرت، آنا تیلور-جی، چارلی دی، جک بلک، ست روگن و کیگان-مایکل کی بر عهده خواهند داشت.


منبع Comic Book
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده