نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۱

انتشار پوستر تازه فیلم Knock at the Cabin

شرکت یونیورسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم دلهره‌آور آخرالزمانی Knock at the Cabin به کارگردانی ام. نایت شامالان به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت یونیوسال پیکچرز پوستر جدیدی از فیلم Knock at the Cabin (در کلبه را بزن) به کارگردانی ام. نایت شامالان را منتشر کرده است. این پوستر نمایی از کاراکترهای فیلم را به نمایش درمی‌آورد و شما می‌توانید آن را در ادامه مطلب مشاهده کنید. طرفدارها نباید زمان زیادی را برای تماشای این فیلم مهیج دلهره‌آور منتظر بمانند و این اثر در تاریخ ۳ فوریه‌ی ۲۰۲۳ (۱۴ بهمن ۱۴۰۱) روی پرده‌ی سینما می‌رود.

پوستر فیلم Knock at the Cabin

دیو باتیستا، بازیگر فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 3 (نگهبانان کهکشان بخش ۳)، جاناتان گروف، بازیگر سریال Mindhunter (شکارچی ذهن)، بن الدریج، بازیگر سریال Fleabag (فلیبگ)، نیکی آموکا-برد، بازیگر فیلم Old (اولد)، ابی کوئین، بازیگر فیلم Little Women (زنان کوچک)، روپرت گرینت، بازیگر سریال Servant (خدمتکار) و کریستن کوی از جمله بازیگرهایی به‌حساب می‌آیند که در فیلم Knock at the Cabin به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم Knock at the Cabin آمده است: «یک دختر جوان و والدینش حین گذراندن تعطیلات در یک کلبه دورافتاده توسط چهار غریبه مسلح گروگان گرفته می‌شوند که از این خانواده می‌خواهند برای جلوگیری از آخرالزمان یک تصمیم غیرممکن و دور از تصور اتخاذ کنند. این خانواده با داشتن دسترسی محدود به دنیای بیرون باید پیش از نابودی همه چیز تصمیم بگیرند که به چه چیزی باور دارند و می‌توانند فداکاری نهایی را انجام دهند یا خیر».

فیلم Knock at the Cabin براساس رمان The Cabin at the End of the World نوشته‌ی پل ترمبلی ساخته شده است و ام. نایت شامالان وظیفه‌ی نویسندگی و کارگردانی آن را برعهده داشت. شامالان و اشوین راجان از شرکت Blinding Edge Pictures به‌همراه مارک بینستاک به‌عنوان تهیه‌کنندگان این فیلم فعالیت می‌کنند. استیون اشنایدر، کریستوس وی. کنستانتاکوپولوس و اشلی فاکس نیز وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی این فیلم را برعهده دارند.


منبع ComicBook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده