نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۷ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۵۹

انتشار پوستر تازه فصل چهارم سریال You

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس پوستر جدیدی از سریال مهیج روان‌شناختی You با نقش‌آفرینی پن بدجلی را به‌مناسبت کریسمس به اشتراک گذاشت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس پوستر جدیدی از فصل چهارم سریال You (تو) را به‌مناسبت کریسمس منتشر کرده است. این پوستر جو گلدبرگ با نقش‌آفرینی پن بدجلی را در حال تعقیب مارین بلامی با هنرنمایی تاتی گابریل نشان می‌دهد. فصل چهارم در دو بخش تقدیم بیننده‌ها خواهد شد و نخستین بخش آن در تاریخ ۹ فوریه ۲۰۲۳ (۲۰ بهمن ۱۴۰۱) و بخش دوم در تاریخ ۹ مارس ۲۰۲۳ (۱۸ اسفند ۱۴۰۱) پخش می‌شود.

پوستر تازه فصل چهارم سریال You

در خلاصه داستان سریال You می‌خوانیم: «وقتی جو گلدبرگ، مدیر باهوش کتاب‌فروشی به‌طور تصادفی با نویسنده‌ای بلندپرواز دیدار می‌کند، با تمام وجود عاشقش می‌شود. جو از اینترنت و رسانه‌های اجتماعی به‌عنوان ابزاری برای جمع‌آوری محرمانه‌ترین جزئیات و نزدیک شدن به این نویسنده استفاده می‌کند؛ طوری‌که یک خاطرخواهی خوشایند و جذاب به‌سرعت به وسواسی فکری بدل می‌شود و جو بی‌سروصدا و هدفمندانه هر مانع و شخصی را از سر راه برمی‌دارد».

سریال You براساس یک رمان با همین نام از کارولین کپ‌نس ساخته شده است و ماجراهای جو گلدبرگ را دنبال می‌کند که به‌طور افراطی نسبت‌به هر دختری که عاشقش می‌شود، وسواس فکری پیدا می‌کند. سرا گمبل به‌عنوان شورانر این سریال مهیج روان‌شناختی فعالیت می‌کند که به‌همراه گرگ برلانتی وظیفه‌ی توسعه‌ی آن را برعهده داشت.

شرکت Berlanti Productions، شرکت Man Sewing Dinosaur، شرکت Alloy Entertainment و شرکت Warner Horizon Scripted Television در تولید این پروژه دخیل بودند. گرگ برلانتی، سرا گمبل، سارا شکتر، لزلی مورگنشتاین، جینا جیرولامو و مارکوس سیگا از تهیه‌کنندگان اجرایی سریال You به‌حساب می‌آیند.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده