نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۴۵

سونی در ساخت فیلم مرد عنکبوتی 4 عجله نمی‌کند

رئیس شرکت سونی پیکچرز می‌گوید که این استودیو عجله‌ای برای ساخت فیلم Spider-Man 4 ندارد، اما این فیلم درنهایت ساخته خواهد شد.

با اینکه فیلم Spider-Man: No Way Home به موفقیت بسیار بزرگ و درخشانی دست پیدا کرد، اما در حال حاضر وضعیت مرد عنکبوتی مشخص نیست و تام هالند هنوز به شکل رسمی قراردادی برای حضور در فیلم Spider-Man 4 امضا نکرده است. بااین‌حال ماه پیش شایعه تایید نشده‌ای منتشر شد مبنی‌براینکه تام هالند برای یک سه‌گانه جدید و یک تا دو فیلم دیگر با مارول و سونی قرارداد امضا کرده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم اسپایدرمن ۴ ممکن است کمی دیرتر از انتظار تولید و اکران شود.

توماس راثمن، مدیرعامل سونی پیکچرز اخیرا با هالیوودریپورتر مصاحبه کرده است که براساس صحبت‌های او به‌نظر می‌رسد که به این زودی نباید منتظر اخبار ساخت فیلم Spider-Man 4 باشیم. راثمن در بخشی از صحبت‌های خود می‌گوید که نمی‌داند چه زمانی می‌توانیم منتظر فیلم مرد عنکبوتی ۴ باشیم. بااین‌حال او می‌گوید که سونی قصد دارد تا با اکران فیلم‌هایی براساس شخصیت‌های دنیای مرد عنکبوتی مثل موربیوس، و ونوم همچنان ریسک پذیر باشد و این موضوع با فیلم‌هایی براساس مادام وب و کریون شکارچی ادامه دارد.

راثمن البته می‌گوید که درنهایت سونی فیلم Spider-Man 4 را خواهد ساخت، اما جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشت و ظاهرا باید زمان بیشتری را برای این فیلم صبر کنیم. او اضافه کرد: «کووید تاثیر وحشتناکی داشت. اما در مقطعی مخاطبان فراتر از آن عمل خواهند کرد. اعتقادی به این ندارم که سرویس‌های استریم تهدیدی برای مرگ فیلم‌های سینمایی باشند بلکه فکر می‌کنم فقدان آثار اورجینال باعث آن شود.»

البته طرفداران مرد عنکبوتی می‌توانند در دو سال آینده منتظر اکران انیمیشن‌های جدید اسپایدرمن باشند. در ابتدا انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse در سال ۲۰۲۳ و در ادامه انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse در سال ۲۰۲۴ اکران خواهند شد. همچنین طبق شایعات فیلم Spider-Man 4 در سال ۲۰۲۴ یا ۲۰۲۵ اکران خواهد شد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده