نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۱۵

توقف ساخت انیمیشن جدید سازنده Klaus توسط نتفلیکس

نتفلیکس در اقدامی غیر منتظره تصمیم به کنار گذاشتن ساخت انیمیشن Ember، اثر جدید سازنده انیمیشن Klaus گرفته است.

پس از موفقیت انیمیشن Klaus در سال ۹۸ که سرخیو پابلوس، طراح شخصیت‌ها و داستان انیمیشن Despicable Me وظیفه کارگردانی آن را بر عهده داشت، خیلی عجیب نبود که همکاری نتفلیکس با سازنده این انیمیشن ادامه پیدا کند و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نتفلیکس ساخت انیمیشن جدید سازنده انیمیشن Klaus را متوقف کرده است. ورایتی در خبری غیر منتظره خبر داد که نتفلیکس تصمیم گرفته است تا ساخت انیمیشن Ember را ادامه ندهد.

ورایتی اضافه می‌کند که این توقف ساخت ارتباطی به هزینه‌های تولید ندارد و این تصمیم توسط تیم خلاق نتفلیکس گرفته شده است که درکنار انیمیشن امبر، ساخت آثار دیگری مثل انیمیشن Wings of Fire به کارگردانی ایوا دوورنی را طی سال جاری کنار گذاشته بودند. طبق گزارش‌ها پابلوس همچنان حقوق ساخت انیمیشن Ember را حفظ خواهد کرد و او اکنون می‌تواند شبکه یا ناشر متفاوتی برای انیمیشن جدید خود پیدا کند و گفته می‌شود که انیمیشن امبر همچنان در مراحل تولید باقی خواهد ماند.

سرخیو پابلوس که یکی از انیماتورهای با سابقه صنعت انیمیشن‌سازی است، انیمیشن Klaus را که اولین انیمیشنی بود که کارگردانی آن را بر عهده داشت، با همکاری نتفلیکس تولید کرد و این انیمیشن توانست نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین انیمیشن سال شود. انیمیشن Ember داستانی ماجراجویی و حماسی از جستجوی انسان‌های اولیه برای یافتن آتش از نگاه دیکیکا جوان را دنبال می‌کند. او قرار است برای بازیابی جرقه‌ گرانبهایی که قبلیه‌اش را نجات می‌دهد، مسابقه غیر ممکنی را برای رسیدن به آتشفشانی دوردست آغاز کند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده