نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۵ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۳۶

پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم Gran Turismo

نیل بلومکمپ با انتشار یک پست تازه اعلام کرد که مراحل فیلم‌برداری اقتباس سینمایی گرن توریسمو به پایان رسیده است.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که نیل بلومکمپ با انتشار یک پست تازه از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم Gran Turismo (گرن توریسمو) خبر داده است. شرکت Sony Pictures تولید این اقتباس سینمایی را در اواخر ماه اکتبر آغاز کرد و در ماه نوامبر به‌سراغ فیلم‌برداری آن در بوداپست، پایتخت مجارستان رفت.

نیل بلومکمپ با انتشار یک پست در شبکه‌های اجتماعی اظهار داشت: «مراحل فیلم‌برداری [فیلم گرن توریسمو] به پایان رسید! به‌عنوان کسی که تا این اندازه به ماشین‌ها علاقه دارد، هرگز تصور نمی‌کردم که سکان هدایت اثری با محوریت آن‌ها را در دست بگیرم. لحظات شگفت‌انگیزی را در طول فیلم‌برداری این فیلم سپری کردم و از تمام بازیگرها و عوامل تولید برای تحقق این امر سپاسگزارم. اکنون عازم توکیو هستم تا درباره‌ی تدوین این اقتباس فکر کنم».

دیوید هاربر، بازیگر سریال Stranger Things (چیزهای عجیب)، آرچی مدکوی، بازیگر سریال See (دیدن)، اورلاندو بلوم، بازیگر فیلم Kingdom of Heaven (قلمرو بهشت)، دارن بارنت، بازیگر فیلم Love Hard (عشق شدید)، جرالدین استل هالیول، بازیگر فیلم Crank: High Voltage (کرانک: ولتاژ بالا)، جاشا استرادوسکی، بازیگر سریال The Wheel of Time (چرخ زمان)، دنیل پویگ، بازیگر سریال Naomi (نائومی)، جایمن هانسو، بازیگر فیلم Blood Diamond (الماس خونین) و توماس کرچمان، بازیگر فیلم King Kong (کینگ کونگ) در فیلم Gran Turismo بازی می‌کنند.

نیل بلومکمپ، کارگردان فیلم District 9 (منطقه ۹) سکان هدایت فیلم Gran Turismo را در دست دارد و جیسون هال، نویسنده‌ی فیلم American Sniper (تک‌تیرانداز آمریکایی) و زک بیلین، نویسنده‌ی فیلم King Richard (شاه ریچارد) فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستانی واقعی به رشته‌ی تحریر در آوردند. این فیلم ماجراهای یک بازیکن تراز اول Gran Turismo را دنبال می‌کند که آرزوی تبدیل‌شدن به یک راننده‌ی حرفه‌ای مسابقات واقعی را در سر می‌پروراند.

اقتباس سینمایی Gran Turismo توسط شرکت سونی پیکچرز و شرکت پلی استیشن پروداکشنز تولید می‌شود و اسد قزلباش، کارتر سوان، داگ بلگراد و دانا برونتی به‌عنوان تهیه‌کنندگان آن فعالیت می‌کنند. فیلم گرن توریسمو برای اکران در تاریخ ۱۱ اوت ۲۰۲۳ (۲۰ مرداد ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. طرفدارها در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) نیز باید منتظر شروع پخش سریال The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) از شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ باشند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده