نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۰:۰۳

مشخص شدن نام و زمان شروع فیلمبرداری فیلم Alien جدید

طبق اطلاعات جدید ثبت شده، زمان و مکان شروع فیلم‌برداری فیلم Alien جدید مشخص شده که ظاهرا نام رسمی فیلم را فاش کرده است.

اسفند گذشته خبری منتشر شد مبنی‌براینکه استودیوی قرن بیستم و دیزنی در حال ساخت قسمت جدید فیلم Alien به کارگردانی فده آلوارز و به تهیه‌کنندگی ریدلی اسکات برای شبکه هولو هستند. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فیلم جدید بیگانه منتشر شده است. طبق فهرست ثبت شده در ProductionList، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Alien جدید با نام Alien: Romulus از تاریخ ۶ فوریه ۲۰۲۳ (۱۷ بهمن ۱۴۰۱) در شهر بوداپست در کشور مجارستان آغاز خواهد شد.

اگرچه به‌نظر می‌رسد که Romulus نام تولیدی فیلم ترسناک بیگانه جدید است، اما منابع نزدیک می‌گویند که نام Alien: Romulus احتمالا نام رسمی این فیلم ترسناک نیز خواهد بود. این عنوان درواقع می‌تواند اشاره‌ای به بنیانگذار و اولین پادشاه روم داشته باشد. اگرچه اطلاعات زیادی در دسترس نیست، اما می‌دانیم که کیلی اسپینی، بازیگر سریال Mare of Easttown قرار است نقش اصلی قسمت جدید فیلم Alien را بازی کند.

سیگورنی ویور به همراه یک گربه در سفینه فضایی در فیلم Alien

فده آلوارز، کارگردان آثاری چون ریبوت ۲۰۱۳ فیلم Evil Dead، فیلم Don’t Breathe و فیلم The Girl in the Spider's Web، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم ترسناک جدید بیگانه را بر عهده دارد. این فیلم ترسناک توسط استودیو قرن بیستم تولید خواهد شد و یک فیلم مستقل و اورجینال از دنیای Alien خواهد بود. به‌نظر می‌رسد که فیلم جدید بیگانه قرار است سیاستی مشابه فیلم Prey را که اسپین‌آف فیلم Predator بود، دنبال کند.

ریدلی اسکات که وظیفه کارگردانی قسمت اول فیلم بیگانه محصول سال ۱۹۷۹ را بر عهده داشته و برای کارگردانی دو قسمت اخیر آن بازگشته بود، به‌عنوان تهیه‌کننده اجرایی درکنار اسکات فری در قسمت جدید فیلم Alien حضور دارد. در حال حاضر اطلاعاتی از ایده و برداشت آلوارز در دسترس نیست، اما منابع نزدیک می‌گویند که فیلم او ارتباطی با دیگر آثار قبلی ندارد. به‌گفته منابع، آلوارز از طرفداران سرسخت مجموعه بیگانه است و سال‌ها پیش ایده خود را به‌صورت اتفاقی با ریدلی اسکات مطرح کرده است.

این ایده تا اواخر سال گذشته میلادی در ذهن اسکات باقی‌ماند و او به‌‌طور غیر منتظره‌ای با آلوارز تماس گرفت و از او پرسید که آیا هنوز آماده است این کار را انجام دهد یا نه. در حال حاضر ظاهرا مدیر استودیوی قرن بیستم نیز از داستان آلوارز هیجان‌زده است و آن را داستانی واقعا خوب با شخصیت‌هایی که قبلا ندیده‌ایم، توصیف کرده است. همچنین سریال Alien توسط نوآ هاولی، سازنده سریال Fargo و سریال Legion برای پخش از شبکه FX و هولو در دست ساخت است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده