نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۴ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۲

احتمال ساخت یک انیمه براساس سریال Stranger Things

گفته می‌شود که نتفلیکس و برادران دافر در حال همکاری برای ساخت یک انیمه سریالی براساس سریال Stranger Things هستند.

فصل پنجم سریال Stranger Things در دست ساخت است که قرار است فصل پایانی این سریال محبوب باشد، اما برادران دافر در حال بررسی ساخت اسپین‌آفی براساس این مجموعه هستند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ممکن است یکی از اسپین‌آف‌های سریال اتفاقات ناآشنا فاش شده باشد. whats-on-netflix از منابع خود شنیده است که برادران دافر و نتفلیکس مشغول بررسی ساخت یک انیمه سریالی براساس سریال Stranger Things با نام Stranger Things Tokyo هستند.

گفته می‌شود که اولین شایعات این پروژه در سال ۲۰۲۱ شنیده شده بود و در حال حاضر اطلاعات خیلی زیادی از آن در دسترس نیست و ظاهرا این انیمه هنوز در مراحل بسیار اولیه ساخت قرار دارد. در هر حال انیمه Stranger Things Tokyo قرار است مواجه شدن برادران دوقلوی عاشق بازی‌های ویدیویی با دنیای وارونه را در حومه شهر توکیو دهه ۸۰ میلادی دنبال کند که قرار است به یک ماجراجویی بزرگ برای آن‌ها تبدیل شود.

داستین، استیو، رابین و مکس در فصل چهارم سریال Stranger Things

بااین‌حال منبع دیگری این خبر را تایید نکرده است و ظاهرا انیمه Stranger Things Tokyo با اسپین‌آف دیگر این سریال که برادران دافر به آن اشاره کرده بودند، متفاوت است. درواقع اسپین‌آف سریال Stranger Things قرار است یک پروژه لایو اکشن باشد که البته نتفلیکس هنوز به شکل رسمی دستور ساخت آن را صادر نکرده است و همچنان در حال بررسی ایده ساخت آن هستند. بااین‌حال سریال Stranger Things ارجاعات زیادی به دنیای بازی‌های ویدیویی و انیمه داشته است و این انیمه می‌تواند برای طرفداران جذاب باشد.

سازندگان پیش از این وعده روایت داستان‌های بیشتر در مکان‌های دیگر از دنیای سریال Stranger Things را داده بودند که حتی ایده اولیه سریال تمرکز اتفاقات هر فصل در یک مکان و دوره متفاوت بوده است. در هر حال انتظار می‌رود مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل پنجم سریال Stranger Things در طول سال ۲۰۲۳ آغاز شود و درنهایت فصل پایانی این سریال در تاریخی نامشخص از سال ۲۰۲۴ از شبکه نتفلیکس پخش شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده