نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۳ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

عقب افتادن تاریخ اکران فیلم کمدی جدید تایکا وایتیتی با بازی مایکل فاسبندر

شرکت سرچلایت پیکچرز از تأخیر در تاریخ اکران فیلم Next Goal Wins به کارگردانی تایکا وایتیتی و با بازی مایکل فاسبندر خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Next Goal Wins تغییر کرده است. این فیلم کمدی ورزشی قرار بود در تاریخ ۲۱ آوریل ۲۰۲۳ (۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) اکران شود و حالا سرچلایت پیکچرز تایید کرده که اکران این فیلم تا پاییز سال ۲۰۲۳ عقب افتاده است. حالا فیلم Next Goal Wins قرار است در تاریخ ۲۲ سپتامبر ۲۰۲۳ (۳۱ شهریور ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما برود که در این تاریخ این فیلم کمدی ورزشی باید با فیلم The Expendables 4 در گیشه رقابت کند.

همچنین در این ماه فیلم‌های موردانتظار دیگری مثل فیلم The Equalizer 3 و فیلم The Nun 2 روی پرده خواهند رفت که فیلم Next Goal Wins باید با آن‌ها در گیشه به رقابت بپردازد. تایکا وایتیتی، کارگردان آثاری چون فیلم JoJo Rabbit، فیلم Thor: Ragnarok، فیلم Thor: Love and Thunder، فیلم What We Do In The Shadows و فیلم Hunt for the Wilderpeople وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه (به‌همراه ایان موریس) فیلم Next Goal Wins را بر عهده داشته است.

تایکا وایتیتی و جایزه اسکار در دستش

فیلم Next Goal Wins براساس مستندی به‌همین نام که در سال ۲۰۱۵ منتشر شد، در دست ساخت است که این مستند داستان یک مربی هلندی به نام توماس رانگن را دنبال می‌کند که قصد دارد یک کار تقریبا غیرممکن را انجام دهد. پس از شکست ۳۱-۰ از استرالیا در سال ۲۰۰۱، او در تلاش است تا اعضای یک تیم فوتبال را که اهل ساموآی آمریکا هستند، از یک مشت بازنده چند ساله، تبدیل به برنده کند.

مایکل فاسبندر، الیزابت ماس، ویل آرنت، کایمانا، اسکار کایتلی، دیوید فین، ریچل هاوس، اولی لاتوکفو، بیولا کوالی، سمو فیلیپو، لهی فالپاپالانگی، ریس داربی و آنگس سمپسون از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Next Goal Wins حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. تایکا وایتیتی قرار است در آینده نزدیک فیلم جنگ ستارگان جدید را کارگردانی کند. وایتیتی پیش از این برای نوشتن فیلمنامه فیلم JoJo Rabbit جایزه اسکار بهترین فیلمنامه اقتباسی را دریافت کرده است.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده