نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۸

مشخص شدن زمان انتشار اولین تریلر فیلم فلش

زمان انتشار اولین تریلر فیلم The Flash مشخص شده است و طرفداران می‌توانند تا حدود یک ماه آینده منتظر پخش این تریلر باشند.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فیلم The Flash مشخص شده است. طبق خبری که The Wrap منتشر کرده، برادران وارنر تصمیم گرفته است تا پس از ۱۷ سال غیبت بالاخره به سوپر بول بازگردد و اولین تریلر فیلم فلش را در Super Bowl امسال پخش کند. مسابقه Super Bowl LVII قرار است در تاریخ ۱۲ فوریه ۲۰۲۳ (بامداد ۲۴ بهمن امسال) برگزار شود که قابل انتظار است در طول مسابقه یک تریلر کوتاه در تلویزیون منتشر شود و سپس شاهد پخش تریلر کامل فیلم The Flash باشیم.

همچنین این موضوع درواقع ۵ روز قبل از اکران فیلم Ant-Man and the Wasp: Quantumania که در تاریخ ۱۷ فوریه (۲۸ بهمن) است و احتمال دارد که این تریلر بخشی از نمایش تبلیغاتی پیش از پخش این فیلم نیز باشد. در حال حاضر اطلاعات زیادی از فیلم The Flash در دسترس نیست و براساس شایعات فیلم فلش براساس کمیک و داستان Flashpoint ساخته خواهد شد و در آن با نسخه‌های مختلف بتمن ملاقات خواهیم کرد. این فیلم قرار بود دنیای دی سی را تغییر دهد، اما در حال حاضر آینده فلش با بازی ازرا میلر مشخص نیست.

ازرا میلر، مایکل کیتون، بن افلک، ساشا کال، کرسی کلمونس، ماریبل وردو، ران لیوینگستون، ایان لو، سرشه مونیکا جکسون و رودی منکوزو، از جمله بازیگرانی هستند که حضور آن‌ها در فیلم The Flash تایید و اعلام شده است. اندی موشیاتی که پیش از این وظیفه کارگردانی فیلم It و فیلم It: Chapter 2 را بر عهده داشته، وظیفه کارگردانی فیلم فلش را براساس فیلمنامه‌ای از کریستینا هادسون بر عهده دارد.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده