نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۲۷

معرفی اولین پروژه های دنیای جدید دی سی طی هفته‌های آینده

جیمز گان، رئیس جدید بخش دی سی گفته است که به‌زودی برخی از پروژه‌های جدید در دست ساخت این مجموعه معرفی خواهند شد.

مدتی می‌شود که جیمز گان، کارگردان فیلم The Suicide Squad مدیریت DC Studios را به‌همراه پیتر سفران، تهیه‌کننده فیلم شزم بر عهده گرفته‌اند، اما تصمیمات این دو تاکنون با واکنش‌های متفاوتی مواجه شده است و حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از دنیای دی سی یونیورس منتشر شده است. در ابتدا یکی از طرفداران از جیمز گان سؤال کرد که آیا آن‌ها آماده تولید پروژه‌های Elseworlds هستند یا خیر که گان گفت این موضوع اتفاق خواهد افتاد.

این بدان معنا است که Elseworlds امکان کراس‌اور فیلم جوکر و بتمن مت ریوز با دیگر آثار DC Universe را فراهم خواهد کرد. همچنین جیمز گان در پاسخ به طرفداری دیگر تایید کرد که چند پروژه که البته تعداد آن زیاد نخواهد بود، طی ماه ژانویه ۲۰۲۳ (دی یا بهمن امسال) معرفی خواهند شد تا طرفداران نگاه کلی به فیلم‌ها و پروژه‌های آینده دنیای دی سی داشته باشند. ازطرفی گان در پاسخ به طرفداری دیگر تایید کرد که آن‌ها برای دث‌استروک برنامه دارند.

جو منگنیلو در نقش دث استروک در فیلم Justice League

در حال حاضر اطلاعات بیشتری به‌جز اینکه گان و سفران در حال ایجاد یک برنامه ۸ تا ۱۰ ساله برای DC Universe هستند، در دسترس نیست. بااین‌حال تایید شده است که سوپرمن با بازی هنری کویل و بتمن با بازی بن افلک قرار نیست بخشی از آینده این مجموعه باشند و شاهد معرفی بازیگر جوان‌تری برای سوپرمن خواهیم بود. همچنین با اینکه فیلم Black Adam 2 ساخته نخواهد شد، اما احتمال بازگشت بلک ادم با بازی دواین جانسون در آثار آینده DC وجود دارد.

گان همچنین شایعات کنار گذاشتن واندر وومن با بازی گل گدوت را تکذیب کرده است، اما ظاهرا کار جیسون موموآ با نقش آکوامن در فیلم Aquaman and the Lost Kingdom به پایان خواهد رسید. در هر حال فعلا بازار شایعات بسیار داغ است و باید دید درنهایت برنامه‌های جیمز گان برای دنیای دی سی چگونه خواهد بود و طرفداران چه واکنشی به آن خواهند داشت.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده