نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۲ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۲۲

رونمایی از سرنوشت موت ویلیامز با بازی شایا لباف در فیلم Indiana Jones 5

جیمز منگولد در گفت‌وگو با رسانه EW اعلام کرد که طرفدارها در فیلم ایندیانا جونز ۵ از سرنوشت موت ویلیامز با نقش‌آفرینی شایا لباف آگاه می‌شوند.

با اینکه عموما از فیلم Indiana Jones and the Kingdom of the Crystal Skull (ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه‌ی بلورین) به‌عنوان بدترین فیلم مجموعه یاد می‌شود، اما این اثر با فروش ۷۹۰ میلیون دلاری اوضاع چندان بدی در گیشه نداشت و طرفدارهای خودش را دارد. بااین‌حال عدم بازگشت شایا لباف برای ایفای نقش موت ویلیامز در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny (ایندیانا جونز و گردانه‌ی سرنوشت) چندان باعث ناراحتی هواداران نشد.

موت ویلیامز در فیلم Indiana Jones 4 به‌عنوان پسر ایندیانا جونز و ماریون ریون‌وود معرفی شد. بسیاری از طرفدارها تصور می‌کردند که این کاراکتر در فیلم‌های آتی ایندیانا جونز جای پدرش را خواهد گرفت. بااین‌وجود این اتفاق هرگز رخ نداد و هریسون فورد ماجراجویی دیگری را در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny به کارگردانی جیمز منگولد آغاز خواهد کرد که برای اکران در تاریخ ۳۰ ژوئن ۲۰۲۳ (۹ تیر ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است.

جیمز منگولد اخیرا در گفت‌وگو با رسانه Entertainment Weekly تأیید کرد که موت ویلیامز در فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny حضور نخواهد داشت، اما مخاطبان می‌فهمند که چه اتفاقی برایش افتاده است. با اینکه شایا لباف در پنجمین قسمت فیلم ایندیانا جونز بازی نمی‌کند، اما هریسون فورد به‌همراه جان ریس-دیویس، آنتونیو باندراس، فیبی والر-بریج، توماس کرچمان، شانت رنه ویلسون، مس میکلسن و بوید هالبروک در آن حضور دارند.

جیمز منگولد، کارگردان نامزد دریافت جایزه‌ی اسکار برای فیلم Logan (لوگان) سکان هدایت فیلم Indiana Jones and the Dial of Destiny را در دست داشت و با همکاری جز باترورث و جان-هنری باترورث، نویسندگان فیلم Ford v Ferrari (فورد دربرابر فراری) فیلم‌نامه‌ی آن را به رشته‌ی تحریر درآورد. استیون اسپیلبرگ سال‌ها برای کارگردانی فیلم ایندیانا جونز ۵ در نظر گرفته شده بود، اما سال گذشته از کارگردانی پروژه کناره‌گیری کرد.

ظاهرا استیون اسپیلبرگ به این دلیل از سمت کارگردانی فیلم ایندیانا جونز ۵ کناره‌گیری کرد که نسل جدیدی از فیلم‌سازان بتوانند این مجموعه‌ی محبوب را ادامه دهند. کاتلین کندی، فرانک مارشال و سایمون امانوئل درکنار استیون اسپیلبرگ به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی پروژه فعالیت می‌کنند و جان ویلیامز برای تولید موسیقی بازگشته است. چهار قسمت اول ایندیانا جونز در مجموع نزدیک به ۲ میلیارد دلار فروش داشتند که موفقیت بزرگی برای مجموعه به‌حساب می‌آید.


منبع Actionewz
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده