نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۳۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۹

فیلم Black Adam 2 با بازی دواین جانسون ساخته نخواهد شد

دواین جانسون رسما تایید کرد که فیلم Black Adam 2 بخشی از برنامه‌های آینده دنیای دی سی به رهبری جیمز گان نیست.

برخی از طرفداران تصور می‌کردند که دواین جانسون قرار است نقش مهمی را در آینده دنیای دی سی داشته باشد، اما اکنون طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار بدی برای طرفداران فیلم Black Adam منتشر شده است. دواین جانسون در توییتر رسما تایید کرد که پس از ملاقات با مدیران DC Studios، مشخص شد که فیلم Black Adam 2 بخشی از برنامه‌های چپتر اول دنیای سینمایی دی سی نیست و بدین ترتیب این فیلم قرار نیست ساخته شود.

جانسون گفت که پس از ملاقات با جیمز گان متوجه شد که بلک ادم بخشی از برنامه‌های چپتر اول نیست، اما DC در آینده چندین چپتر خواهد داشت و احتمال دارد که بلک ادم بخشی از آن باشد. پیش از اکران فیلم Black Adam، دنیای دی سی با تغییرات گسترده‌ای در بخش مدیریتی مواجه شد. فیلم بلک ادم که با بودجه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار تولید شده، تاکنون تنها ۳۹۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کرده است.

جیمز گان و مارگو رابی درحال ضبط فیلم جوخه انتحار

طبق گفته جانسون در توییتر، این فیلم با وجود بودجه تولیدی و تبلیغاتی هنگفت درنهایت بین ۵۲ تا ۷۲ میلیون دلار سود خواهد داشت، اما برخی از گزارش‌ها از ضرر هنگفت فیلم Black Adam خبر داده بودند که در حال حاضر عملکرد خوبی در سرویس استریم HBO Max دارد. این در حالی است که اخیرا مشخص شده هنری کویل قرار نیست برای نقش سوپرمن در دنیای دی سی بازگردد و این موضوع در مورد بتمن با بازی بن افلک نیز صدق می‌کند. حتی گفته می‌شود که صحنه سوپرمن از فیلم فلش حذف شده است.

جیمز گان تایید کرد که سوپرمن در برنامه‌های او قرار است جوان‌تر باشد و نقش کلیدی در آینده این مجموعه دارد، اما این شخصیت با بازیگر دیگری ادامه خواهد داد. این در حالی است که شایعات حذف واندر وومن با بازی گل گدوت نیز شنیده می‌شود، اما گان فعلا این شایعات را درست نمی‌داند. بااین‌حال، به‌زودی گان قرار است بخشی از برنامه‌های خود برای آینده DC را رونمایی کند و باید دید واکنش طرفداران پس از حملات گسترده اخیر خود به جیمز گان چگونه خواهد بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده