نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۰

نمایش اولین تصاویر فصل دوم سریال لوکی در تریلر آثار دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳

تریلری از برنامه‌های دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است که در آن شاهد تصاویری از فصل دوم سریال Loki تا سریال Ahsoka هستیم.

 در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلری از برنامه‌های دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ منتشر شده است. در این تریلر شاهد پخش تصاویری بخشی از سریال‌ها و فیلم‌های Disney Plus در سال ۲۰۲۳ مثل فصل سوم سریال The Mandalorian تا سریال Secret Invasion هستیم. این پایان کار نیست و در طول تریلر برای اولین‌بار تصاویری از فصل دوم سریال Loki پخش می‌شود که علاوه‌بر بازگشت بازیگران و شخصیت‌های اصلی مثل ایجنت موبیوس و سوفی، شاهد بازگشت لوکی و حضور متغیرهای او هستیم.

به‌نظر می‌رسد که در فصل دوم سریال Loki بیشتر قرار است شاهد متغیرهایی از لوکی باشیم که خود تام هیدلستون نقش آن‌ها را بر عهده دارد که ظاهرا قرار است با یکدیگر همکاری کنند. همچنین در این تریلر شاهد تصاویر کوتاهی از سریال Ahsoka هم هستیم که در آن آسوکا تانو را می‌توان مشاهده کرد. درکنار آن تصاویری از فیلم Wendy and Peter Pan نیز پخش می‌شود و در ادامه تایید شد که فیلم Black Panther: Wakanda Forever در سال ۲۰۲۳ از دیزنی پلاس پخش خواهد شد. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

صد البته این تنها بخشی از محصولات دیزنی پلاس در سال ۲۰۲۳ است منتظر سریال Ironheart، سریال Echo و سریال Agatha: Coven of Darkness از دنیای سینمایی مارول نیز باشیم. در طول این تریلر همچنین تصاویری از انیمیشن Win or Lose از پیکسار، انیمیشن Dug Days: ،Carl's Date سریال American Born Chinese و فصل دوم انیمیشن Star Wars: The Bad Batch پخش می‌شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده