نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

تمدید Spy x Family برای فصل دوم | تایید ساخت انیمه سینمایی جاسوس × خانواده

یک هفته پیش از پایان بخش دوم فصل اول انیمه Spy x Family، استودیو توهو از تمدید این انیمه برای فصل دوم خبر داد و یک انیمه بلند از آن را تایید کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار هیجان‌انگیزی از آینده انیمه Spy x Family منتشر شده است. در ابتدا تایید شد که انیمه جاسوس × خانواده برای فصل دوم تمدید شده است که فصل دوم این انیمه در سال ۲۰۲۳ پخش خواهد شد. همچنین یک انیمه بلند و سینمایی براساس انیمه Spy x Family تایید شده است که مانند فصل دوم در سال آینده در ژاپن به نمایش در خواهد آمد. همچنین پخش نیمه دوم فصل اول انیمه Spy x Family هفته آینده به پایان خواهد رسید.

فصل اول انیمه Spy × Family در ۲۵ قسمت تولید شده است که بخش اول در ۱۲ قسمت تولید و پخش شد و بخش دوم دارای ۱۳ قسمت است. انیمه جاسوس x خانواده با همکاری ویت استودیو و CloverWorks تولید می‌شود. کازوهیرو فوروهاشی، کارگردان انیمه Dororo و انیمه Mobile Suit Gundam Unicorn وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمه Spy × Family را بر عهده دارد. انیمه جاسوس x خانواده اقتباسی از مانگایی به همین نام اثر تاتسویا اندو است که پخش آن از سال ۲۰۱۹ آغاز شده است و همچنان ادامه دارد.

تا به امروز ۹ قسمت از مانگا Spy × Family نوشته و منتشر شده است. انیمه Spy × Family داستان مامور مخفی به‌نام لوید فورجر با لقب مامور گرگ و میش را دنبال می‌کند که یک عملیات خطرناک در کشور دشمن برای جلوگیری از یک جنگ بزرگ دریافت می‌کند که در آن باید با تشکیل یک خانواده خیالی به یک مدرسه نفوذ کند تا بتواند با فرد مدنظر سازمان ارتباط برقرار کند. همسر خانواده به‌نام یور فورجر یک آدمکش حرفه‌ای و دختر خانواده به‌نام آنیا فورجر دارای قدرت‌های تلپاتی است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده