نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۱

حذف صحنه سوپرمن با بازی هنری کویل از فیلم فلش

گفته می‌شود که صحنه حضور کوتاه سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت از نسخه نهایی فیلم The Flash حذف شده است.

هفته گذشته بود که اعلام شد برنامه بازگشت هنری کویل، بازیگر نقش سوپرمن به دنیای سینمایی دی سی کنار گذاشته شده است و جیمز گان و پیتر سفران برنامه‌های متفاوتی برای این مجموعه و شخصیت سوپرمن دارند. حالا طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، صحنه حضور سوپرمن در یکی دیگر از آثار آینده DC حذف شده است. هالیوودریپورتر گزارش داد که دو شخصیت سوپرمن با بازی هنری کویل و واندر وومن با بازی گل گدوت قرار بود در صحنه پس از پایان فیلم The Flash حضور داشته باشند، اما این صحنه از فیلم حذف شده است.

گل گدوت در نقش زن شگفت انگیز در فیلم Wonder Woman

گفته می‌شود که دی سی به‌دنبال استخدام یک بازیگر جوان‌تر برای نقش سوپرمن است. پیش از این شاهد حضور کوتاه سوپرمن در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam بودیم و قرار بود شاهد حضور این شخصیت در آثار بیشتری باشیم که صحنه حضور کوتاه کویل در فیلم فلش که هم‌اکنون فیلم‌برداری شده، یکی از این حضورها بوده است. هالیوودریپورتر می‌گوید که مدیران دی‌سی با کویل در مورد برنامه‌های آینده ملاقات کرده‌اند و در حال بررسی ارائه یک نقش متفاوت به او در DCEU هستند.

طبق گزارش‌ها گان و سفران در حال دادن پیشنهادی مشابه به بن افلک، بازیگر نقش بتمن و جیسون موموآ، بازیگر نقش آکوامن نیز هستند که گفته می‌شود گان به افلک پیشنهاد کارگردانی فیلمی از دنیای DC را نیز داده است. جدول زمانی و پیامدهای کامل تغییرات گان و سفران برای آثار آینده دی سی اعلام نشده است، اما گان تاکنون موضع مشخص و شفافی با طرفداران داشته است.

گان به هالیوودریپورتر گفته که تمامی اتفاقات بازگشت سوپرمن و کویل در فیلم بلک ادم به زمان قبل از حضور او باز می‌گردد و آن‌ها برنامه‌های متفاوتی برای آینده این مجموعه دارند. این در حالی است که گفته می‌شود ساخت فیلم Wonder Woman 3 متوقف شده است و به‌نظر می‌رسد که این پایان کار گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز خواهد بود. در هر حال باید منتظر اعلام کامل برنامه‌های گان و سفران برای DCEU بود.

فیلم The Flash در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۳ (۲۶ خرداد ۱۴۰۲) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده