نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۱

اعلام تاریخ اکران انیمه جدید هایائو میازاکی با انتشار اولین پوستر

استودیو جیبلی تاریخ اکران انیمه ?How Do You Live، انیمه بعدی هایائو میازاکی را با انتشار اولین پوستر تایید کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران انیمه بعدی هایائو میازاکی مشخص شده است. استودیو جیبلی تایید کرد که انیمه ?How Do You Live که البته هنوز نام نهایی انیمه نیست، در تاریخ ۲۳ ژوئیه ۲۰۲۳ (۱ مرداد ۱۴۰۲)‌ در ژاپن اکران خواهد شد. در حال حاضر تاریخی برای نمایش این انیمه در دیگر کشورهای جهان اعلام نشده است، اما استودیو جیبلی اولین پوستر رسمی انیمه ?How Do You Live را منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

اولین پوستر انیمه ?How Do You Live، انیمه بعدی هایائو میازاکی

میازاکی پیش از این وعده داده بود که انیمه ?How Do You Live که یک اثر فانتزی ماجراجویانه است، اما در حال حاضر اطلاعاتی از داستان و اتفاقات این انیمه در دسترس نیست. انیمه جدید میازاکی اقتباسی از رمان چطوری زندگی می‌کنی؟ اثر یوشینو گِنزابورو است که میازاکی وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمه را بر عهده دارد. همچنین استودیو توهو وظیفه اکران انیمه ?How Do You Live را بر عهده گرفته است.

میازاکی پیش از این برای کارگردانی انیمه‌هایی چون انیمه The Castle of Cagliostro، انیمه Nausicaä of the Valley of the Wind، انیمه Castle in the Sky، انیمه My Neighbor Totoro، انیمه Kiki's Delivery Service، انیمه Porco Rosso، انیمه Princess Mononoke، انیمه Spirited Away، انیمه Howl's Moving Castle، انیمه Ponyo و انیمه The Wind Rises شناخته می‌شد. او در سال ۲۰۱۳ و پس از کارگردانی انیمه The Wind Rises تصمیم به بازنشستگی گرفت، اما در سال ۲۰۱۷ میازاکی اعلام کرد که برای کارگردانی یک انیمه دیگر بازگشته است.


منبع TheVerge
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده