نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۲۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۴۷

عدم رونمایی از ظاهر هارلی کوئین فیلم Joker 2 در آینده نزدیک

تاد فیلیپس اعلام کرد که طرفدارها به این زودی‌ها نباید منتظر رونمایی از ظاهر هارلی کوئین با نقش‌آفرینی لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux باشند.

تاد فیلیپس اخیرا نخستین تصویر پشت صحنه‌ی فیلم Joker: Folie à Deux (جوکر: جنون اشتراکی) را پس از پایان اولین روز فیلم‌برداری به اشتراک گذاشت. این تصویر واکین فینیکس را هنگام اصلاح صورت نشان می‌داد که دوباره برای تکرار نقش آرتور فلک در دنباله فیلم جوکر باز خواهد گشت. ما از قبل می‌دانیم که لیدی گاگا در فیلم Joker 2 به واکین فینیکس ملحق می‌شود و نقش هارلی کوئین، دستیار نابغه و معشوقه‌ی جوکر را بازی خواهد کرد.

طبیعتا طرفدارها می‌خواهند بدانند که ظاهر لیدی گاگا در فیلم Joker: Folie à Deux چگونه خواهد بود. بااین‌حال تاد فیلیپس با انتشار یک پیام تازه در اینستاگرام اعلام کرد که متأسفانه طرفدارها باید زمان بیشتری را برای رونمایی از ظاهر هارلی کوئین منتظر بمانند. کارگردان فیلم جوکر ۲ می‌گوید که ضبط صحنه‌های مربوط‌به لیدی گاگا تا بعد از سال نو آغاز نمی‌شود و این خواننده‌ی محبوب برنده‌ی جایزه‌ی گرمی هنوز سر صحنه‌ی فیلم‌برداری نرفته است.

انتظار می‌رود که مراحل فیلم‌برداری فیلم Joker: Folie à Deux تا اواسط سال ۲۰۲۳ ادامه داشته باشد. این فیلم مورد انتظار در ماه اکتبر ۲۰۲۴ (مهر/آبان ۱۴۰۳) روی پرده سینما خواهد رفت. تاد فیلیپس، سکان هدایت فیلم جوکر ۲ را در دست دارد و اسکات سیلور را در نگارش فیلم‌نامه آن یاری می‌کند. هنوز جزئیات زیادی از داستان فیلم در دست نیست، اما گویا این دنباله یک اثر موزیکال خواهد بود و بخش زیادی از اتفاقات آن در تیمارستان آرکهام جریان دارد.

واکین فینیکس، بازیگر برنده جایزه اسکار برای فیلم Joker، لیدی گاگا، بازیگر فیلم A Star Is Born (ستاره‌ای متولد شده ‌است)، زاسی بیتس، بازیگر فیلم Deadpool 2 (ددپول ۲)، کاترین کینر، بازیگر فیلم Being John Malkovich (جان مالکوویچ بودن)، برندن گلیسون، بازیگر فیلم The Guard (نگهبان) و جیکوب لافلند، بازیگر فیلم Maze Runner: The Scorch Trials (دونده مارپیچ: مشقت‌های اسکرچ) در فیلم Joker 2 بازی می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده