نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۲۱

تمدید زودهنگام سریال Yellowjackets برای فصل سوم

پیش از پخش فصل دوم سریال جلیقه زردها، شبکه شوتایم از تمدید زودهنگام سریال Yellowjackets برای فصل سوم خبر داده است.

فصل دوم سریال Yellowjackets قرار است حدود سه ماه دیگر از شبکه شوتایم پخش شود و  حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سریال جلیقه زردها با یک تمدید زودهنگام مواجه شده است. طبق خبری که ددلاین منتشر کرده، شبکه شوتایم رسما اعلام کرد که سریال Yellowjackets برای فصل سوم تمدید شده است. در حال حاضر مشخص نیست که فصل سوم سریال یلوجکتز در چند قسمت و در چه زمانی از شبکه شوتایم پخش خواهد شد.

مدتی پیش شبکه شوتایم اعلام کرد که پخش فصل دوم سریال Yellowjackets از تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) آغاز خواهد شد. انتظار می‌رود مانند فصل اول، فصل دوم سریال جلیقه زرد‌ها نیز در ۱۰ قسمت تولید شده باشد. همزمان با پخش از شوتیام، فصل دوم سریال یلوجکتز در دسترس کاربران سرویس استریم پارامونت پلاس نیز قرار خواهد گرفت که این شبکه نقش مهمی در موفقیت این سریال داشته است. 

ملانی لینسکی، سوفی نیلیس، تاونی سایپرس، جاسمین ساووی براون، جولیت لوئیس، سوفی تاچر، کریستینا ریچی، سمی هنرتی، استیون کروگر، وارن کول، جک دپیو، کارلوس سانز، کورتنی ایتون، لیو هیوسن، لورن آمبروز، سیمون کسل، الیجا وود و نوحا جس، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Yellowjackets حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.همچنین اشلی لایل و بارت نیکرسون وظیفه ساخت سریال Yellowjackets را بر عهده دارند.

داستان سریال Yellowjackets در سال ۱۹۹۶ آغاز می‌شود که در آن یک تیم از بازیکنان فوتبال دبیرستان نیوجرسی برای یک حضور تورنمنت ملی به سیاتل سفر می‌کنند، اما در طول پرواز بر فراز کانادا هواپیما در یک منطقه خالی از سکنه سقوط می‌کنند و اعضای تیم حدود ۱۹ ماه برای بقا و زنده ماندن تلاش می‌کنند. این سریال داستان به جنون کشیدن و آدم‌خوار شدن آن‌ها را به تصویر می‌کشد و همچنین زندگی آن‌ها در سال ۲۰۲۱ را نیز دنبال می‌کند.


منبع TVLine
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده