نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۲

عدم بازگشت هنری کویل برای نقش گرالت در فصل چهارم سریال ویچر

با اینکه هنری کویل قرار نیست برای نقش سوپرمن به دنیای دی سی بازگردد، اما این به معنای بازگشت او در فصل چهارم سریال ویچر نخواهد بود.

به‌تازگی تایید شده است که هنری کویل قرار نیست برای نقش سوپرمن در دنیای دی سی بازگردد و بدین ترتیب طرفداران تصور می‌کردند که کویل ممکن است تصمیم به بازگشت برای نقش گرالت دوباره در فصل چهارم سریال The Witcher بگیرد. حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، اخبار ناامید کننده‌ای برای طرفداران سریال ویچر منتشر شده است. ورایتی گزارش داد که هنری کویل قرار نیست نقش گرالت از ریویا را در فصل چهارم سریال The Witcher و فصل‌های پس از آن بازی کند و فصل سوم طبق برنامه آخرین حضور او در این سریال است.

کویل مدتی پیش تصمیم به جدایی از سریال ویچر گرفت و لیام همسورث قرار است نقش گرالت را در فصل چهارم سریال The Witcher بازی کند. اگرچه طرفداران تلاش زیادی برای بازگشت کویل انجام داده‌اند، اما به‌نظر می‌رسد که حتی عدم بازگشت کویل برای نقش سوپرمن نیز قرار نیست باعث تغییر نظر نتفلیکس یا کویل شود. هنری کویل پیش از این در نقش سوپرمن در صحنه پس از پایان فیلم Black Adam دیده شد و قرار بود شاهد بازگشت او در آثار آینده دی سی باشیم.

بااین‌حال جیمز گان و پیتر سفران، مدیران DC Films تصمیم به تغییر بازیگر نقش سوپرمن در برنامه جدید دنیای سینمایی دی سی گرفته‌اند و بدین ترتیب قرار نیست شاهد بازگشت کویل در آثار آینده DC باشیم. در هر حال کویل قرار است در سریال Warhammer 40K برای شبکه آمازون جلوی دوربین برود. همچنین شاهد حضور او در فیلم Argylle به کارگردانی متیو وان خواهیم بود. علاوه‌براین، کویل قرار است در فیلم The Ministry of Ungentlemanly Warfare به کارگردانی گای ریچی در ماه آینده و فیلم Highlander به کارگردانی چاد استاهلسکی جلوی دوربین برود.

فصل سوم سریال The Witcher در تابستان سال آینده از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده