نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۲۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

تأیید ساخت فیلم اقتباسی بازی Death Stranding

هیدئو کوجیما و الکس لبوویچی از استودیوی فیلمسازی Hammerstone، پروژه ساخت یک فیلم اقتباسی براساس بازی Death Stranding را تأیید کردند.

در فاصله کوتاهی از زمان معرفی بازی Death Stranding 2 در مراسم گیم اواردز ۲۰۲۲، خبر رسیده که فیلم دث استرندینگ ساخته می‌شود. استودیوی فیلمسازی Hammerstone، متعلق به الکس لبوویچی، تهیه‌کننده فیلم تحسین‌شده Barbarian با همکاری هیدئو کوجیما یک فیلم اقتباسی از بازی Death Stranding را خواهد ساخت. پروژه ساخت این فیلم که بودجه مالی آن به‌طور کامل توسط Hammerstone تأمین می‌شود، توسط کوجیما با همراهی لبوویچی و تحت برند متعلق به آن‌ها تولید خواهد شد. شعبه‌ی آمریکا استودیو کوجیما پروداکشنز و آلن اونگار به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی آن فعالیت خواهند کرد.

بازی Death Stranding با جذب بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در سال ۲۰۱۹ تا امروز، یک اثر معروف است. این بازی ابتدا ازطریق کنسول پلی استیشن 4 به‌دست گیمرها رسید و افراد شناخته‌شده‌ای مانند نورمن ریداس، مدز میکلسن، لیا سیدو، گیرمو دل تورو و مارگارت کوالی در آن حضور دارند.

این بازی مخاطبان خود را به چالش می‌کشد تا پس از رویداد فاجعه بار Death Stranding که دری بین دنیای زنده‌ها و مرده‌ها را گشوده و باعث پرسه زدن موجوداتی از زندگی پس از مرگ در دنیای متروک انسان‌ها شده، یک جامعه از هم پاشیده را دوباره گرد هم آورد. بازیکنان با حمل بازماندگان جدا‌افتاده‌ای که بعضا آینده‌ی بشریت در دستان آن‌ها قرار دارد، برای برقراری اتصال بین آدم‌ها تلاش می‌کنند؛ همچنین با رساندن موارد مختلف به افرادی که به آن‌ها نیاز دارند.

شخصیت سم پورتر بریجز با بازی ریداس، در مأموریتی با هدف ارائه‌ی امید به بشریت، به‌دنبال متصل کردن دوباره‌ی انسان‌ها است.

کوجیما و لبویچی سازندگان فیلم Death Stranding

جزئیاتی از فیلمنامه اولین اثر اقتباسی استودیوی کوجیما پروداکشن منتشر نشده است. اما گفته شده که این فیلم عناصر و کاراکترهای جدیدی را به دنیای Death Stranding اضافه خواهد کرد. هنوز معلوم نیست که چه کسی نویسندگی و کارگردانی این اثر را برعهده خواهد گرفت، اما شروع فرایند ساخت آن تأیید شده است.

کوجیما در اینباره می‌گوید: «بابت همکاری جدیدی که با استودیوی Hammerstone داریم، بسیار هیجان‌زده هستم. این لحظه‌ی کلیدی و بسیار مهمی برای مجموعه است. من واقعاًمشتاق همکاری با آن‌ها در انتقال DEATH STRANDING به پرده‌ی سینما هستم».

لبوویچی در ادامه اضافه می‌کند: «ما بسیار هیجان‌زده و مفتخریم که این فرصت را به‌دست آوردیم تا با هیدئو کوجیمای اسطوره‌ای و نابغه در اولین اقتباس سینمایی او شریک شویم. این فیلم برخلاف دیگر آثار پرهزینه‌ای که‌ از بازی‌های ویدیویی برداشت شدند، بسیار مأنوس‌تر و ملموس‌تر خواهد بود. هدف ما این است که با ارائه‌ی آزادی خلاقانه و هنری به تیم سازندگان، نحوه‌ی اقتباس درست بازی‌های ویدیویی را برای این صنعت بازتعریف کنیم. این فیلم می‌تواند یک اثر معتبر هیدئو کوجیما باشد».

در پایان شما هم می‌توانید نظرات خود را درباره‌ی جدیدترین اخبار بازی و جدیدترین اخبار سینما با زومجی و سایر کاربرها در میان بگذارید.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده