نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۲۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۱۷

آغاز ماجراجویی بزرگ پو در نخستین تریلر فصل دوم انیمیشن پاندای کونگ فو کار

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس تریلر جدیدی از فصل دوم انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Dragon Knight با صداپیشگی جک بلک را به اشتراک گذاشت.

در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه آنلاین نتفلیکس نخستین تریلر فصل دوم انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Dragon Knight (پاندای کونگ‌فوکار: شوالیه‌ی اژدها) با صداپیشگی جک بلک را به اشتراک گذاشته است. فصل ۲ این انیمیشن در تاریخ ۱۲ ژانویه ۲۰۲۳ (۲۲ دی ۱۴۰۱) از نتفلیکس پخش می‌شود.

دانلود از آپارات

پو در فصل دوم این انیمیشن سریالی برای اولین‌بار چین را ترک می‌کند تا به‌همراه آقای پینگ (جیمز هنگ)، لوترا/تیغ سرگردان (ریتا اورا) و راخمینی (رهنوما پانتاکی) جلوی دو راسوی شرور کلاوس (کریس گیر) و وروکا (دلا سابا) را از رسیدن به اهدافشان بگیرد. این مأموریت آن‌ها را از به مکان‌های مختلفی ازجمله هند، آمریکای مرکزی و انگلستان خواهد برد. آن‌ها در این سفر مخاطره‌آمیز باید پی به رازهای برادر بلید و ارتباطش با سلاح‌های جادویی ببرند.

هاروی گیلن (بازیگر فیلم The Internship) در نقش قورباغه‌ای با نام پلپل، ریچارد آیوادی (بازیگر سریال The IT Crowd) در نقش یک موش صحرایی با نام کایل، شهره آغداشلو (بازیگر فیلم House of Sand and Fog) در نقش یک ملکه دزدان دریایی با نام فروزان و ملیسا ویاسنیر (صداپیشه انیمیشن سریالی Family Guy) در نقش دانشمندی جوگیر با نام آکنا ازجمله بازیگرهای مهمان فصل ۲ انیمیشن Kung Fu Panda: The Dragon Knight به‌شمار می‌آیند.

انیمیشن Kung Fu Panda: The Dragon Knight شبکه‌ی نتفلیکس نخستین انیمیشن سریالی این مجموعه نیست. پیش از این انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: Legends of Awesomeness (پاندای کونگ‌فوکار: افسانه‌های شگفت‌انگیز) از شبکه‌ی نیکلودئون در سال ۲۰۱۱ و انیمیشن سریالی Kung Fu Panda: The Paws of Destiny (پاندای کونگ‌فوکار: پنجه‌های تقدیر) از شبکه‌ی آمازون پرایم در سال ۲۰۱۸ پخش شد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده