نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۱

لغو سریال Warrior Nun پس از دو فصل توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال Warrior Nun پس از ساخت و پخش دو فصل از آن لغو شده است و برای فصل سوم باز نخواهد گشت.

ماه گذشته بود که فصل دوم سریال Warrior Nun از شبکه نتفلیکس پخش خواهد شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال قرار نیست برای فصل سوم بازگردد. شبکه نتفلیکس به‌تازگی رسما از لغو ادامه تولید و پخش سریال Warrior Nun پس از ۲ فصل خبر داده است تا طرفداران از هم‌اکنون کمپینی برای احیا این سریال آغاز کنند. فصل دوم این سریال تنها در سه هفته در بین ۱۰ سریال پر بیننده انگلیسی زبان نتفلیکس قرار داشت و همچنین بهترین رتبه آن پنجم بوده است.

به‌نظر می‌رسد که واکنش سرد بینندگان این شبکه باعث شد تا سریال راهبه جنگجو عمر کوتاهی در شبکه نتفلیکس داشته باشد. سریال Warrior Nun داستان زنی جوان و ۱۹ ساله به‌نام آوا را دنبال می‌کند که به‌لطف یک هاله نورانی با قدرت‌های فراطبیعی از دنیای مردگان باز می‌گردد. او در ادامه متوجه می‌شود که بخشی از گروه باستانی Order of the Cruciform Sword است که وظیفه دارند تا با شیاطین روی زمین مبارزه کنند و نیروهای قدرتمندی از بهشت و جهنم به‌دنبال کنترل کردن او هستند.

آلبا باپتیستا در نقش آوا، تویا ترنر در نقش خواهر مری، تکلا رویتن در نقش جیلیان سالویوس، لورنا آندریا در نقش خواهر لیلیث، کریستینا تونتری در خواهر نقش بیتریس، تریستان اوجوا در نقش پدر وینسنت، ژواکیم دی آلمیدا، پیتر د جرسی و ویلیام میلر، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Warrior Nun حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. سریال راهبه جنگجو اقتباسی از کمیکی به‌نام Warrior Nun Areala (آریلا راهبهٔ سلحشور) اثر بن دان است. سایمون باری وظیفه ساخت سریال Warrior Nun را بر عهده داشته است.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده