نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۳۳

مشخص شدن تاریخ پخش نسخه با کیفیت انیمیشن Strange World

والت دیزنی سرانجام زمان اضافه شدن انیمیشن Strange World به دیزنی پلاس را مشخص کرد و علاقه‌مندان می‌توانند پیش از کریسمس نسخه با کیفیت این انیمیشن را مشاهده کنند.

مدتی می‌شود که انیمیشن Strange World روی پرده‌های سینما رفت و پس از مواجه شدن با نقدهای متوسط و مثبت منتقدان، نتوانست در گیشه عملکرد خوبی داشته باشد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اضافه شدن جدیدترین انیمیشن والت دیزنی روی دیزنی پلاس مشخص شده است. دیزنی اعلام کرد که انیمیشن Strange World در تاریخ ۲۳ دسامبر (۲ دی) به سرویس استریم دیزنی پلاس اضافه خواهد شد.

اگرچه این موضوع انتظار می‌رفت که در ایام کریسمس شاهد اضافه شدن انیمیشن Strange World به دیزنی پلاس باشیم، اما این انیمیشن تاکنون تنها بیش از ۵۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده و دیزنی تاکنون با بیش از ۱۴۷ میلیون دلار ضرر مواجه شده است. همچنین مسائل حاشیه‌ای انیمیشن Strange World باعث شده است تا دیزنی این انیمیشن را از اکران بیش از ۲۰ کشور در خاورمیانه، آفریقا، جنوب آسیا و چین خارج کند و آن را نمایش ندهد.

جیک جیلنهال، دنیس کواید، جابوکی یانگ وایت، گابریل یونیون، لوسی لیو و آلن تودیک، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن Strange World حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند. دن هال، کارگردان انیمیشن Big Hero 6، دستیار کارگردان انیمیشن Moana و کارگردان انیمیشن Raya and the Last Dragon، وظیفه کارگردانی انیمیشن Strange World را بر عهده دارد. همچنین کویی نگوین، نویسنده انیمیشن رایا و آخرین اژدها وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن جدید دیزنی را بر عهده داشته است.

این انیمیشن اورجینال اکشن و ماجراجویی با الهام از مجلات پالپ یا زرد و داستان‌های مشهور نیمه اول قرن بیستم در دست ساخت است. در انیمیشن Strange World قرار است به اعماق یک سرزمین ناشناخته و خطرناک سفر کنیم که موجودات خارق‌العاده در انتظار خانواده افسانه‌ای کلید هستند. خانواده‌ای از کاوشگران که اختلاف بین آن‌ها تهدیدی برای نابودی آخرین و مهم‌ترین مأموریت آن‌ها است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده