نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۲۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۳

تولید اقتباس لایو-اکشن My Hero Academia توسط نتفلیکس

شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس در نظر دارد تا یک اقتباس سینمایی لایو-اکشن از مانگا و انیمه My Hero Academia بسازد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس از تولید یک فیلم لایو-اکشن با اقتباس از مانگا و انیمه‌ی هیجان‌انگیز My Hero Academia (مدرسه قهرمانانه من) توسط شرکت لجندری اینترتینمنت خبر داده است. جوبی هارولد، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) و سریال Obi-Wan Kenobi (اوبی-وان کنوبی) مشغول نگارش فیلم‌نامه‌ی این اقتباس سینمایی است و شینسوکه ساتو سکان هدایت آن را در دست دارد.

مانگای My Hero Academia که در سال ۲۰۱۴ کارش را آغاز کرد، خیلی زود به محبوبیت زیادی در سراسر جهان دست یافت. موفقیت‌های این مانگا باعث تولید یک انیمه‌ی سریالی با همین نام شد که پخش فصل ۶ آن اخیرا آغاز شد. داستان این مجموعه در جهانی رخ می‌دهد که در آن ۸۰ درصد مردم دارای ابرقدرتی توسعه‌یافته هستند.

در انیمه سریالی My Hero Academia ابرقهرمانی با نام ایزوکو میدوریا ملقب‌به دکو بدون هیچ قدرتی به‌دنیا می‌آید که تقریبا باعث می‌شود که رؤیای رفتن به دبیرستان یو ای، معتبرترین آکادمی تربیت قهرمانان را رها کند. اما دکو پس از یک برخورد تصادفی با All Might افسانه‌ای در مسیر تبدیل شدن به بزرگ‌ترین قهرمان جهان قرار می‌گیرد.

شرکت Legendary Entertainment در سال ۲۰۱۸ امتیاز تولید یک فیلم لایو-اکشن با اقتباس از مانگا و انیمه My Hero Academia را به‌دست آورد. مری پرنت و الکس گارسیا به‌عنوان تهیه‌کنندگان این اقتباس سینمایی فعالیت می‌کنند و شرکت توهو وظیفه‌ی توزیع این فیلم در کشور ژاپن را برعهده خواهد داشت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده