نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۲۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۰۴

کیلین مورفی و رابرت داونی جونیور در تصاویر جدید فیلم Oppenheimer کریستوفر نولان

توتال فیلم تصاویر جدیدی از فیلم Oppenheimer به کارگردانی کریستوفر نولان را منتشر کرده است که در آن شاهد حضور کیلین مورفی، رابرت داونی جونیور و امیلی بلانت هستیم.

طبق تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، تصاویر جدیدی از فیلم Oppenheimer منتشر شده است. مجله توتال فیلم شماره جدید خود را به فیلم اوپنهایمر اختصاص داده و به‌تازگی تصاویر جدیدی نیز از این فیلم منتشر کرده است. تمرکز بیشتر این تصاویر روی کیلین مورفی، بازیگر نقش جی. رابرت اوپنهایمر است و در بخش دیگری از تصاویر فیلم Oppenheimer می‌توان رابرت داونی جونیور، امیلی بلانت و کریستوفر نولان را مشاهده کرد. در ادامه می‌توانید این تصاویر را مشاهده کنید:

کیلین مورفی، امیلی بلانت، رابرت داونی جونیور، مت دیمون، فلورنس پیو، رامی ملک، بنی سفدی، جاش هارتنت، دین دی‌هان، جک کواید، آلدن ارینرایک، دیوید دستمالچیان، دیوید کرامهولتز، کنت برانا، دیلن آرنولد، متیو موداین، کریستوفر دنهام، اسکات گریمز، جیسون کلارک، گری اولدمن، جیمز دارسی، کیسی افلک، مایکل آنگارانو، ماتیاس شوایگهوفر، جاش پک، هریسون گیلبرتسون و اما دومان، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Oppenheimer حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

کریستوفر نولان، کارگردان آثاری چون فیلم Inception، فیلم Following، فیلم Insomnia، فیلم The Prestige، فیلم Memento، سه‌گانه فیلم The Dark Knight، فیلم Interstellar، فیلم Dunkirk و فیلم Tenet، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Oppenheimer را بر عهده دارد. گفته می‌شود فیلم اوپنهایمر اثری در رابطه با جنگ جهانی دوم و پروژه‌ی منهتن است که با تمرکز روی جی. رابرت اوپنهایمر، پدر بمب اتمی ساخته می‌شود که گفته می‌شود این فیلم قرار است یک بازه‌ی زمانی ۴۵ ساله از زندگی او را نمایش دهد.

فیلم Oppenheimer قرار است در تاریخ ۲۱ ژوئیه ۲۰۲۳ (۳۰ تیر ۱۴۰۲) اکران شود. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده