نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۲۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۶

صدرنشینی فیلم Black Panther 2 برای پنجمین هفته پیاپی در گیشه آمریکا

فیلم Black Panther: Wakanda Forever توانست برای پنجمین هفته پیاپی به صدرنشین گیشه آمریکا تبدیل شود و عمکلرد چشمگیری را داشته باشد.

اکران جهانی فیلم Black Panther: Wakanda Forever از ماه گذشته آغاز شده است و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Black Panther 2 همچنان صدرنشین گیشه آمریکا است. ددلاین گزارش داد که فیلم پلنگ سیاه ۲ توانست ۱۱.۱ میلیون دلار دیگر در این آخر هفته گیشه آمریکا فروش کند تا برای پنجمین هفته پیاپی به صدرنشین گیشه آمریکا تبدیل شود. این موضوع از این جهت جالب توجه است که در گیشه امروز صدرنشینی یک فیلم برای بیش از چندین هفته اتفاقی غیر معمول است.

بدین ترتیب مجموع فروش فیلم Black Panther: Wakanda Forever در آمریکا به بیش از ۴۰۹.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کرد تا به سومین فیلمی تبدیل شود که فروش آن در آمریکا از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور کرده است. همچنین فروش فیلم Black Panther 2 در سراسر جهان به ۳۵۸ میلیون دلار رسید تا در مجموع این فیلم بیش از ۷۶۷.۸ میلیون دلار در سراسر جهان برسد. بااین‌حال کمی بعید به‌نظر می‌رسد فروش جهانی فیلم Black Panther: Wakanda Forever از مرز یک میلیارد دلار عبور کند.

شوری با لباس پلنگ سیاه در فیلم Black Panther: Wakanda Forever

در هر حال ایام کریسمس و تعطیلات آخر سال می‌تواند باعث افزایش دوباره فروش فیلم Black Panther 2 شود، اما فیلم Avatar: The Way of Water از جمعه این هفته اکران خواهد شد که قابل انتظار است به‌راحتی به صدرنشین جدید گیشه آمریکا تبدیل شود و گزینه اول تماشاگران برای ایام کریسمس در سالن‌های سینما باشد. در هر حال پیش از اکران فیلم Avatar 2، مجموع فروش آخر هفته گذشته فیلم‌ها در گیشه آمریکا تنها ۳۸ میلیون دلار بود که یکی از ضعیف‌ترین هفته‌های سال ۲۰۲۲ بوده است.

لتیشیا رایت، لوپیتا نیونگو، وینستون دوک، تنوک هورتا، آنجلا باست، دانای گوریرا، مارتین فریمن، دومینیک تورن و میکلا کول، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Black Panther: Wakanda Forever حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین رایان کوگلر، کارگردان فیلم Black Panther وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Black Panther: Wakanda Forever را بر عهده داشته است.


منبع CBM
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده