نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۳۶

پیوستن بازیگران جدید بیشتر به فصل دوم سریال ارباب حلقه ها

آمازون به‌تازگی بازیگران بیشتری برای حضور در فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power استخدام کرده است.

از مهر امسال مراحل فیلم‌برداری و تولید فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در بریتانیا رسما آغاز شد و به‌تازگی شاهد پیوستن سم هزلدین، گابریل آکوودیکه، یاسن آتور، بن دنیلز، آملیا کنورثی، نیا تول و نیکلاس وودسن، به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings بودیم. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگران جدید بیشتری به فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ ها اضافه شده‌اند.

الیور آلوین ویلسون با سابقه بازی در فیلم Wonder Woman 1984، استوارت باومن با سابقه بازی در سریال Versailles، گاوی سینگ چرا با سابقه بازی در سریال The Lazarus Project، ویلیام چاب با سابقه بازی در سریال The Sandman، کوین الدون با سابقه بازی در سریال دکتر هو، ویل کین با سابقه بازی در سریال The Crown، سلینا لو با سابقه بازی در فیلم Hellraiser و کالوم لینچ با سابقه بازی در فیلم Dunkirk از جمله بازیگران جدیدی هستند که به جمع بازیگران فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power اضافه شده‌اند.

گالادریل جوان در حال تماشا رویا و کابوش در سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power

مانند فهرست قبلی بازیگران جدید، اطلاعاتی از نقش بازیگران جدید دیگر فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها در دسترس نیست. آمازون می‌گوید که تاکنون بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر این شبکه به تماشا فصل اول سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power در سراسر جهان پرداخته‌اند. همچنین جی دی پین و پاتریک مک‌کی سازندگان و شورانرهای سریال ارباب حلقه‌ها برای ساخت فصل دوم این سریال بازگشته‌اند.

در فصل دوم سریال ارباب حلقه‌ها قرار است شاهد حضور شخصیت جدیدی به‌نام Círdan باشیم که از آن به‌عنوان یکی از قدیمی‌ترین و داناترین الف‌ها یاد شده، اما بازیگر این شخصیت هنوز انتخاب نشده است. فصل دوم سریال The Lord of the Rings: The Rings of Power قرار است مانند فصل اول در ۸ قسمت تولید و از آمازون پخش شود. اتفاقات این سریال در دوره دوم جریان دارد. هزینه ساخت فصل اول سریال ارباب حلقه‌ها حدود ۴۶۵ میلیون دلار بوده است و این سریال قرار است در ۵ فصل ساخته و از آمازون پخش شود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده