نویسنده: مسیح کریمی
// یکشنبه, ۲۰ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۱۳

ساخت سریال Dark Tower توسط سازنده The Haunting of Hill House

مایک فلنگن، سازنده سریال The Haunting of Hill House وظیفه ساخت سریال The Dark Tower را برای پخش از شبکه آمازون بر عهده گرفته است.

مدتی پیش بود که مایک فلنگن، سازنده سریال‌هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor، سریال Midnight Mass و سریال The Midnight Club به‌همراه کارگردان فیلم Doctor Sleep از توافقی چند جانبه با آمازون برای ساخت سریال خبر داد و بدین ترتیب سریال The Fall of the House of Usher آخرین همکاری فلنگن با نتفلیکس خواهد بود. حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین سریال فلنگن و آمازون مشخص شده است.

آمازون اعلام کرد که ساخت سریال The Dark Tower دوباره از سر گرفته شده و اکنون مایک فلنگن وظیفه ساخت این سریال را که اقتباسی از رمان‌های هشت جلدی اثر استفن کینگ است، بر عهده گرفته است. فلنگن در بیانیه منتشر شده فاش کرد که قسمت پایلوت یا آزمایشی سریال برج تاریک را نوشته است و آن را جام مقدس تلویزیون توصیف کرد. فلنگن در رابطه با ساخت سریال The Dark Tower به ددلاین گفت:

«ما این سریال را به‌عنوان سریالی می‌بینیم که قرار است در ۵ فصل تولید و پخش شود و تا زمانی‌که این پروژه ادامه پیدا کند، بخش مهمی از کار من را به خود اختصاص خواهد داد. اما من یک فیلمنامه آزمایشی، یک طرح کلی بسیار دقیق برای فصل اول و یک طرح کلی‌تر برای فصل‌های بعدی دارم که برای آن هیجان‌زده هستم.»

مایک فلنگن نشسته روی صندلی فیلمبرداری

پیش از این سونی فیلم The Dark Tower با بازی ادریس البا و متیو مک کانهی را تولید و در سال ۲۰۱۷ منتشر کرده بود که تمرکز این فیلم روی منشا داستانی شخصیت رولند دشان و مبارزه او با مرد سیاه‌پوش بود. این فیلم نه تنها نقدهای منفی را دریافت کرد، بلکه در گیشه با یک شکست تجاری نیز مواجه شد. آمازون در سال ۹۸ از توقف ساخت سریال The Dark Tower خبر داده بود که در آن زمان تنها قسمت پایلوت این سریال تولید شده بود.


منبع THR
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده