نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۵۸

اعلام تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone | انتشار تصاویر جدید

نتفلیکس با انتشار اولین تصاویر رسمی، تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone را رسما تایید و اعلام کرد.

طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل دوم سریال Shadow and Bone تایید و اعلام شده است. نتفلیکس اعلام کرد که فصل دوم سریال سایه و استخوان در تاریخ ۱۶ مارس ۲۰۲۳ (۲۵ اسفند ۱۴۰۱) از این سرویس استریم پخش خواهد شد. همچنین تصاویر جدیدی از فصل دوم سریال Shadow and Bone منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت شخصیت‌های اصلی این سریال پس از حوادث فصل اول هستیم و همچنین شخصیت‌های جدید سریال در این تصاویر دیده می‌شوند:

بازگشت شخصیت های اصلی در فصل دوم سریال Shadow and Bone

جسی می لی، بن بارنز، فردی کارتر، کیت یانگ، آرچی رنوکس، آمیتا سومان، زوئی وانامیکر، دیزی هد، دانیل گالیگان، کالاهان اسکوگمن، لوئیس تان، پاتریک گیبسون، آنا لئونگ بروفی و جک وولف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل دوم سریال Shadow and Bone حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

اریک هیزرر، نویسنده فیلمنامه فیلم Arrival، به‌همراه دیگن فرایکلند وظیفه ساخت سریال Shadow and Bone را بر عهده دارد که برای ساخت فصل دوم نیز بازگشته‌اند. این دو فصل اول سریال سایه و استخوان را براساس رمان Shadow and Bone و قسمت اول دوگانه Six of Crows ساخته‌اند. فصل دوم سریال Shadow and Bone براساس رمان Siege and Storm و رمان Crows در ۸ قسمت تولید شده است.

سریال Shadow and Bone در دنیای گریشاورس جریان دارد و داستان آن در جهانی روایت خواهد شد که به دو نیم تقسیم شده است و دو کشور در آن وجود دارد. از طرفی تاریکی مطلق، فرمانروای تمامی آن است و در این جهان و پشت جان‌پناه‌ انسانی، موجودات شیطانی از شکار انسان‌ها لذت می‌‌برند و جشن می‌گیرند. در ادامه یک سرباز، نیروی جادویی را کشف می‌کند که این نیرو قدرت ایجاد اتحاد بین دو کشور را دارد، اما مشکلات فراوانی در مسیر دستیابی به صلح قرار گرفته‌اند. او باید با نیروهای دشمن بجنگد و جنگ‌های زیادی را از سر بگذراند تا درنهایت در زمان درست بتواند از نیروی جادویی خود بهترین استفاده را ببرد.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده