نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۶:۵۷

پایان مراحل فیلمبرداری فیلم Dune 2 با بازی تیموتی شالامی

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 در ابوظبی رسما به پایان رسید و حالا این فیلم وارد مراحل پس از تولید شده است.

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 از تیر ماه امسال رسما آغاز شد و حالا در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، دنباله فیلم Dune وارد مراحل پس از تولید شده است. طبق اطلاعات منتشر شده، مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune 2 رسما به پایان رسیده است تا پیش از پایان سال مراحل پس از تولید فیلم آغاز شود. همچنین یکی از کاربران توییتر تصویری را از مهمانی پایان فیلم‌برداری فیلم Dune Part 2 منتشر کرده است که در آن شاهد حضور تیموتی شالامی هستیم:

تیموتی شالامی در مهمانی پایان فیلمبرداری فیلم Dune Part 2

مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Dune Part 2 در تیر امسال در بوداپست در کشور مجارستان آغاز شد و بخش‌های از این فیلم نیز در کشور ایتالیا جلوی دوربین رفت. همچنین از ماه گذشته مراحل فیلم‌برداری فیلم Dune 2 در ابوظبی در امارات آغاز شد که در این منطقه کار فیلم‌برداری این فیلم نیز رسما به پایان رسیده است. همچنین هانس زیمر برای ساخت موسیقی متن فیلم Dune Part 2 بازگشته است.

تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، زندیا، خاویر باردم، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، جاش برولین، شارلوت رمپلینگ، استیون مک‌کینلی هندرسون، فلورنس پیو، کریستوفر واکن، لئا سیدو، آستین باتلر و سهیلا یعقوب، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Dune Part 2 حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. دنی ویلنوو که وظیفه کارگردانی فیلم Dune را بر عهده داشته، برای کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم Dune 2 بازگشته است که مانند قسمت اول، جان اسپیتز و اریک راث به ویلنوو در نوشتن فیلمنامه این فیلم کمک کرده‌اند.

فیلم Dune که اکران همزمان در سینماها و HBO Max را تجربه کرده است، با افتتاحیه ۴۱ میلیون دلار کار خودش را آغاز کرد و در مجموع توانست بیش از ۴۰۰/۴ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کند که این فروش شامل ۱۰۸/۱ میلیون دلار در آمریکای شمالی و بیش از ۲۹۲/۳ در گیشه بین‌المللی می‌شود. فیلم Dune نامزد دریافت ۹ جایزه اسکار از جمله بهترین فیلم سال شد و درنهایت توانست ۶ جایزه اسکار دریافت کند.

فیلم Dune Part 2 برای اکران در تاریخ ۳ نوامبر ۲۰۲۳ (۱۲ آبان ۱۴۰۲) برنامه‌ریزی شده است. این فیلم اتفاقات نیمه دوم رمان تل‌ماسه اثر فرانک هربرت را دنبال می‌کند.


منبع Darkhorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده