نویسنده: علی نوروزی
// شنبه, ۱۹ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۲

پیوستن بازیگر فیلم Maria Full of Grace به آنا د آرماس در فیلم Ballerina

فهرست بازیگرهای فیلم Ballerina، اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های جان ویک با پیوستن کاتالینا ساندینو مورنو گسترش یافت.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کاتالینا ساندینو مورنو، بازیگر فیلم‌های Maria Full of Grace (ماریا سرشار از برکت) و Barbarians (بربرها) به بازیگرهای فیلم Ballerina (بالرین) شرکت لاینزگیت پیوسته است. این اسپین-آف در دست تولید از مجموعه فیلم‌های John Wick (جان ویک) به ماجراهای یک آدمکش جوان با بازی آنا د آرماس می‌پردازد که از مهارت‌هایش برای گرفتن انتقام از قاتل خانواده‌ی خود بهره می‌گیرد.

کیانو ریوز، ایان مک‌شین، آنجلیکا هیوستون و لنس ردیک دوباره برای تکرار نقش‌های قبلی باز خواهند گشت. مراحل فیلم‌برداری این اسپین-آف در شهر پراگ در جریان است و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت. کیانو ریوز اخیرا در نمایشگاه کامیک-کان برزیل ۲۰۲۲ تأیید کرد که داستان فیلم اسپین‌-آف بالرین بین قسمت‌های سوم و چهارم فیلم‌های جان ویک جریان دارد. شرکت Lionsgate هنوز تاریخ اکران این فیلم را اعلام نکرده است.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر) سکان هدایت فیلم اسپین‌آف Ballerina را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) با همکاری امرالد فنل، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) به رشته‌ی تحریر درآورده است. اریکا لی، باسیل ایوانیک و چاد استاهلسکی به‌عنوان تهیه‌کنندگی فیلم Ballerina فعالیت می‌کنند.

درحال‌حاضر معلوم نیست که کاتالینا ساندینو مورنو نقش چه کاراکتری را در فیلم Ballerina بازی می‌کند. این هنرپیشه‌ی کلمبایی با نقش‌آفرینی در فیلم Maria Full of Grace تا مرز دریافت جایزه‌ی اسکار پیش رفت. کاتالینا ساندینو مورنو در سریال From (از) شبکه‌ی اپیکس نیز به ایفای نقش می‌پردازد که مراحل فیلم‌برداری فصل دوم آن در جریان است. او برای ایفای نقش اصلی زن فیلم Silent Night (شب خاموش) به کارگردانی جان وو انتخاب شده است.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده