نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۸ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۶:۵۵

سفر ماریو به پادشاهی قارچ در اولین ویدیو انیمیشن Mario

در جریان گیم اواردز ۲۰۲۲ اولین ویدیو رسمی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie توسط یونیورسال منتشر شد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین ویدیو رسمی انیمیشن The Super Mario Bros. Movie منتشر شده است. در جریان گیم اواردز ۲۰۲۲ یونیورسال و نینتندو اولین ویدیو انیمیشن Mario را منتشر کردند که دریان آن ماریو و تود درون یک لوله برای رسیدن به قصر پرنسس پیچ هستند. ماریو درواقع برای اولین‌بار به قلمرو و پادشاهی قارچ سفر کرده است و در ادامه می‌‌توانید این ویدیو بامزه را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کریس پرت در نقش ماریو، آنیا تیلور-جوی در نقش پرنسس پیچ، چارلی دی در نقش لوئیجی، جک بلک در نقش باوزر، کیگان-مایکل کی در نقش تود، سث روگن در نقش دانکی کونگ، فرد ارمیسن در نقش کرنکی کونگ، کوین مایکل ریچاردسون در نقش کامک، سباستین مانیسکالکو در نقش فورمن اسپایک و چارلز مارتینت، از جمله بازیگرانی هستند که به‌عنوان صداپیشه در انیمیشن The Super Mario Bros. Movie حضور دارند و به صداپیشگی پرداخته‌اند.

آرون هوروات و مایکل ژلنیک که پیش از این سابقه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه انیمیشن Teen Titans GO! To the Movies را بر عهده داشته‌اند، وظیفه کارگردانی انیمیشن ماریو را براساس فیلمنامه‌ای از متیو فوگل با سابقه نوشتن فیلمنامه انیمیشن The Lego Movie 2: The Second Part و انیمیشن Minions: The Rise of Gru بر عهده دارند. ایلومینیشن اینترتینمنت با همکاری نینتندو و با نظارت کامل شیگرو میاموتو، خالق ماریو در حال ساخت انیمیشن Mario است.

انیمیشن The Super Mario Bros. Movie قرار است در تاریخ ۷ آوریل ۲۰۲۳ (۱۸ فروردین ۱۴۰۲) در آمریکای شمالی و در تاریخ ۲۸ آوریل ۲۰۲۳ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۲) در ژاپن اکران شود. انیمیشن ماریو توسط استودیو ایلومینیشن اینترتینمنت ساخته می‌شود که بیشتر برای ساخت آثار محبوب و پر فروشی مانند انیمیشن Minions و انیمیشن Despicable Me شناخته می‌شود.


منبع Illumination
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده