نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۷ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۹

احتمال توقف تولید فیلم Wonder Woman 3 توسط مدیریت جدید دی سی

گفته می‌شود که فیلم Wonder Woman 3 جایی در برنامه آینده فیلم‌های دی سی ندارد و به همین منظور توسعه آن متوقف شده است.

جیمز گان مدتی می‌شود که مدیریت بخش فیلمسازی دی سی را بر عهده گرفته است و او هم‌اکنون در حال برنامه‌ریزی برای فیلم‌های آینده DC است. طبق خبری که هالیوودریپورتر منتشر کرده، فیلم Wonder Woman 3 احتمالا یکی از قربانیان برنامه جدید دنیای سینمایی دی سی است. چندین منبع به THR گفته‌اند که دنباله فیلم Wonder Woman به علت اینکه جایی در برنامه این مجموعه ندارد، ساختش متوقف شده و این فیلم را مرده توصیف کرده‌اند.

پتی جنکینز به همراه دوربین در صحنه فیلمبرداری

طبق اطلاعات منتشر شده، پتی جنکینز به روش خود در حال نوشتن فیلمنامه فیلم Wonder Woman 3 با همکاری جف جانز، نویسنده برجسته دی‌سی بوده است، اما گان و پیتر سفران و دیگر مدیران اجرایی برادران وارنر به جنکینز گفته‌اند که این فیلم چندان مناسب و هماهنگ با فیلم‌های آینده DC نیست. آینده فیلم زن شگفت‌انگیز همچنان نامشخص است و جنکینز یا گل گدوت یا دیگر مدیران دی‌سی واکنشی به این خبر نداشته‌اند. البته گدوت اخیرا از طرفداران و حمایت آن‌ها تشکر کرده و گفته است که بی‌صبرانه منتظر ماجراجویی بعدی شاهدخت دایانا است.

البته نشانه‌ها از برنامه گان و سفران نشان می‌دهد که نگاه آن‌ها متفاوت از نگاهی است که زک اسنایدر داشته است. با وجود تایید بازگشت سوپرمن با بازی هنری کویل و حضور کوتاهش در فیلم Black Adam، اما به‌نظر می‌رسد که فیلم مستقل سوپرمن فعلا جایگاهی در برنامه‌های گان و سفران ندارد. همچنین برخی از شایعات می‌گویند که فیلم Aquaman and the Lost Kingdom احتمالا آخرین حضور جیسون موموآ در نقش آکوامن خواهد بود. ازطرفی شایعات ساخت فیلم Lobo شنیده می‌شود که اخیرا گان با انتشار تصویری به آن دامن زده بود.

هالیوودریپورتر می‌گوید که با وجود هیجان دواین جانسون از مبارزه بلک ادم و سوپرمن در دنباله احتمالی فیلم Black Adam، اما باتوجه‌به عملکرد فیلم در گیشه احتمال ساخت دنباله آن کمی کمرنگ شده است. صد البته جنکینز همچنان ممکن است وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه قسمت بعدی فیلم Wonder Woman را بر عهده داشته باشد و گل گدوت باری دیگر نقش واندر وومن را بازی کند، اما وضعیت فیلم فعلا نامشخص است و ظاهرا روند توسعه فیلم حداقل در مقطع کنونی متوقف شده است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده