نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۴۳

تمرکز سریال جدید جنگ ستارگان برای اولین‌بار روی گروه شرور سیث

سریال The Acolyte قرار است برای اولین‌بار در سریال‌های جنگ ستارگان با محوریت گروه شرور و منفی سیث تولید و پخش شود.

سریال The Acolyte، یکی از سریال‌های در دست ساخت از دنیای جنگ ستارگان است که مراحل فیلم‌برداری و تولید این سریال از ماه گذشته رسما آغاز شده است. حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از سریال Star Wars جدید منتشر شده است. دافنه کین، بازیگر سریال His Dark Materials و فیلم Logan که یکی از نقش‌های اصلی سریال The Acolyte را بر عهده دارد در مصاحبه با TechRadar فاش کرد که تمرکز این سریال قرار است روی گروه شرور سیث باشد.

این اتفاق درواقع برای اولین‌بار در اقتباس‌های جنگ ستارگان رخ می‌دهد که تمرکز یک فیلم یا سریال روی اربابان شرور سیث باشد. کین گفت: «می‌توانم بگویم که این سریال یک اثر پیش درآمد است. این سریال قرار است ۱۰۰ سال قبل از اتفاقات فیلم‌های پیش درآمد جنگ ستارگان جریان داشته باشد و به نحوی توضیحی از نحوه نفوذ سیث‌ها به جدای‌ها را روایت خواهد کرد. این داستان با محوریت سیث است که قبلا هرگز انجام نشده است.»

فصل دوم سریال His Dark Materials

آماندلا استنبرگ، لی جونگ-جه، جودی ترنر اسمیت، مانی جاکینتو، دافنه کین، ربکا هندرسون، کری-ان ماس، چارلی بارنت و دین-چارلز چپمن، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Acolyte حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. لسلی هدلند، یکی از خالقان و شورانرهای سریال Russian Doll، وظیفه ساخت سریال The Acolyte را بر عهده دارد. انتظار می‌رود این سریال اواخر سال ۲۰۲۳ یا اوایل سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود.

سریال The Acolyte به‌عنوان یک اثر مهیج و رازآلود توصیف شده که قرار است بینندگان را به دورانی از کهکشان ببرد که قدرت‌های نوظهور تاریکی در روزهای پایانی های ریپابلیک در حال شکل گرفتن هستند. یک پادوان (شاگرد) سابق دوباره با استاد جدای خود برای تحقیقات در مورد یک مجموعه از جنایات مرتبط به یکدیگر در حال همکاری است، اما آن‌ها متوجه می‌‌شوند نیرویی که با آن مواجه هستند شوم‌تر و خطرناک‌تر از چیزی است که در ابتدا انتظارش را داشتند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده