نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۲

اعلام تاریخ اکران فیلم جدید بونگ جون هو با بازی رابرت پتینسون | انتشار اولین تیزر

برادران وارنر با انتشار یک تیزر تاریخ اکران فیلم Mickey 17 به کارگردانی بونگ جون هو و با بازی رابرت پتینسون را تایید و اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، نام، تاریخ اکران و اولین تیزر فیلم جدید بونگ جون هو، کارگردان برنده جایزه اسکار برای کارگردانی فیلم انگل منتشر شده است. این فیلم علمی تخیلی قرار است Mickey 17 نام داشته باشد و برای اکران در تاریخ ۲۹ مارس ۲۰۲۴ (۱۰ فروردین ۱۴۰۳) برنامه‌ریزی شده است که در این تاریخ باید با انیمیشن Spider-Man: Beyond the Spider-Verse رقابت کند. همچنین اولین تیزر فیلم Mickey 17 منتشر شده است که در آن شاهد حضور رابرت پتینسون درون یک دستگاه هستیم که البته اطلاعات یا تصاویر بیشتری در دسترس نیست:

دانلود از آپارات

رابرت پتینسون، مارک رافلو، تونی کولت، نائومی آکی و استیون یئون، از جمله بازیگرانی هستند که قرار است در فیلم Mickey 17 حضور داشته باشند و به ایفای نقش بپردازند. بونگ جون هو وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این فیلم علمی تخیلی را بر عهده دارد. مراحل فیلم‌برداری و تولید فیلم Mickey 17 در استودیو فیلمسازی Leavesden Studios در بریتانیا جریان دارد. جون هو به‌دنبال ساخت یک انیمیشن و یک فیلم دیگر به زبان کره‌ای نیز است.

بونگ جون هو که برای فیلم Parasite موفق شد ۳ جایزه اسکار دریافت کند، طی این سال‌ها آثار دیگری چون فیلم Barking Dogs Never Bite، فیلم Memories of Murder، فیلم The Host، فیلم Mother، فیلم Snowpiercer و فیلم Okja را نیز کارگردانی کرده است. رمان Mickey7 در بهمن گذشته منتشر شد که تمرکز این فیلم علمی تخیلی روی مردی است که برای استعمار دنیای یخی نیفلهایم فرستاده می‌شود. هر زمانی‌که مأموریت خطرناک یا حتی انتحاری وجود داشته باشد، این مأموریت به میکی داده می‌شود.

پس از هر بار مرگ، او با بدن جدیدی بازسازی می‌شود که بسیاری از خاطرات او دست نخورده باقی‌مانده است. پس از ۶ بار مرگ، میکی7 شرایط قرارداد خود را متوجه می‌شود. اگرچه فیلم Mickey 17 قرار است براساس رمان Mickey7 ساخته شود، اما منابع نزدیک به پروژه می‌گویند که قابل انتظار است بونگ جون هو تغییرات مدنظرش را ایجاد کند و طبق انتظار شاهد یک اقتباس کاملا وفادار نباشیم.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده