نویسنده: علی نوروزی
// سه شنبه, ۱۵ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۴۱

وقوع حوادث فیلم Ballerina بین قسمت سوم و چهارم فیلم های جان ویک

کیانو ریوز در نمایشگاه کامیک کان برزیل ۲۰۲۲ جزئیات بیشتری از فیلم Ballerina، اسپین‌آف مجموعه فیلم‌های جان ویک را به اشتراک گذاشت.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که کیانو ریوز اخیرا برای تبلیغ فیلم John Wick 4 (جان ویک ۴) در نمایشگاه کامیک-کان برزیل ۲۰۲۲ حضور یافت و جزئیات بیشتری از فیلم Ballerina (بالرین) را با مخاطب‌ها به اشتراک گذاشت. این هنرپیشه‌ کانادایی تأیید کرد که داستان فیلم اسپین‌-آف بالرین بین قسمت‌های سوم و چهارم فیلم‌های جان ویک جریان دارد. این فیلم ماجراهای یک آدمکش جوان را دنبال می‌کند که به‌سراغ انتقام گرفتن از قاتل خانواده‌ی خود می‌رود.

کیانو ریوز در این‌باره اظهار داشت: «کسی پدر [آدمکش جوان قصه با نقش‌آفرینی آنا د آرماس] را کشت. این قاتل چه کسی می‌تواند باشد؟ بنابراین این آغاز یک ماجراجویی برای سر در آوردن از گذشته است. او پدرش را در سنین جوانی از دست داد و واقعا نمی‌داند که چه اتفاقی افتاده است. فقط یک نفر ناگهان وارد خانه شد و پدرش را کشت؛ کسی که یک خالکوبی داشت. و همان‌طور که در دنیای جان ویک مرسوم است، اگر خالکوبی دارید، ماجرایی در جریان است».

کیانو ریوز ادامه داد که «در چند سکانس» فیلم Ballerina حضور دارد. این هنرپیشه‌ی توانا در این اسپین-آف به ایان مک‌شین، آنجلیکا هیوستون و لنس ردیک ملحق می‌شود که برای تکرار نقش‌های قبلی باز می‌گردند. درحال‌حاضر مراحل فیلم‌برداری این اسپین-آف در شهر پراگ در جریان است و تا تاریخ ۵ فوریه ۲۰۲۳ (۱۶ بهمن ۱۴۰۱) ادامه خواهد داشت. هنوز تاریخ اکران فیلم بالرین اعلام نشده است و نمی‌دانیم که چه زمانی باید منتظر تماشای آن باشیم.

لن وایزمن، کارگردان فیلم Live Free or Die Hard (آزادانه زندگی کن یا سخت بمیر) سکان هدایت فیلم اسپین‌آف Ballerina را در دست دارد و فیلم‌نامه‌ی آن را شی هاتن، نویسنده‌ی فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) با همکاری امرالد فنل، کارگردان و نویسنده‌ی فیلم Promising Young Woman (زن جوان آتیه‌دار) به رشته‌ی تحریر درآورده است. اریکا لی، باسیل ایوانیک و چاد استاهلسکی به‌عنوان تهیه‌کنندگی فیلم Ballerina فعالیت می‌کنند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده