نویسنده: علی نوروزی
// دوشنبه, ۱۴ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۳:۴۳

پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم Rebel Moon زک اسنایدر

زک اسنایدر با انتشار یک پست تازه در شبکه‌ی اجتماعی ورو از پایان مراحل فیلم‌برداری فیلم حماسی علمی-نخیلی Rebel Moon شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس خبر داد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که مراحل فیلم‌برداری فیلم حماسی علمی-تخیلی بین-کهکشانی Rebel Moon (ماه سرکش) به کارگردانی زک اسنایدر به پایان رسیده است. کارگردان فیلم Man of Steel (مرد پولادین) اخیرا با انتشار یک کلیپ کوتاه در شبکه‌ی اجتماعی Vero از پایان فیلم‌برداری این فیلم دوقسمتی خبر داد. این فیلم پیش از نمایش در شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس اکران محدودی خواهد داشت، اما هنوز تاریخ پخش آن مشخص نیست.

زک اسنایدر در این پست نوشت: «از همه‌ی افراد دخیل در فیلم‌برداری فیلم Rebel Moon تشکر می‌کنم. من دربرابر استعداد هنری، تعهد، سخت‌کوشی زیاد و محبت شما سر تعظیم فرود می‌آورم. حقیقتا تولید این فیلم بدون شما ممکن نبود. بنابراین باز هم از شما تشکر می‌کنم. مراحل اصلی فیلم‌برداری [فیلم ماه سرکش] به پایان رسید».

شبکه نتفلیکس در خلاصه داستان فیلم Rebel Moon می‌نویسد: «زمانی‌که یک مستعمره‌ی آرام و صلح‌طلب در لبه‌ی کهکشان خود را در معرض تهدید ارتش ظالم بلیساریوس می‌بیند، یک زن جوان با گذشته‌ای مبهم برای یافتن جنگجویان تازه عازم سیاره‌های همسایه می‌شود تا از آن‌ها بخواهد که جامعه‌ی او را در حفظ موضع خود یاری کنند».

زک اسنایدر در پشت صحنه فیلمبرداری

سوفیا بوتلا، بازیگر فیلم Star Trek Beyond (فراتر از پیشتازان فضا) نقش اصلی فیلم ماه سرکش را ایفا می‌کند و چارلی هونام، جایمن هانسو، بائه دونا، ری فیشر، جنا مالون، استاز نیر، ای دافی، شارلوت مگی، اسکای یانگ، روپرت فرند، استوارت مارتین، کری الویس، کوری استول و میخیل هایسمان از دیگر بازیگران آن به‌شمار می‌آیند.

زک اسنایدر نه‌تنها سکان هدایت فیلم Rebel Moon را در دست دارد، بلکه درکنار شی هتن، نویسنده‌ی فیلم John Wick 3 (جان ویک ۳) و کرت جانستاد، نویسنده‌ی فیلم Atomic Blonde (بلوند اتمی)، فیلم‌نامه‌ی آن را براساس داستانی از خود و کرت جانستد به رشته‌ی تحریر در آورده است. این فیلم یکی از آثاری خواهد بود که به موجب قرارداد «نخستین نگاه» بین شبکه‌ی نتفلیکس و شرکت استون کواری پروداکشنز متعلق به زک اسنایدر تولید می‌شود.

دبورا اسنایدر، وسلی کولر و زک اسنایدر از شرکت Stone Quarry وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی پروژه را برعهده دارند و اریک نیومن از شرکت گرند الکتریک به‌عنوان تهیه‌کننده و سارا بوون به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن فعالیت می‌کنند. فیلم Rebel Moon همکاری دیگری را برای زک اسنایدر و شبکه‌ی نتفلیکس رقم می‌زند که قبلا در تولید فیلم Army of the Dead (ارتش مردگان) و پیش‌درآمد آن یعنی فیلم Army of Thieves (ارتش سارقان) همکاری داشتند.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده