نویسنده: مهدی اسدی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۰۹

علاقه کریستوفر جاج برای ایفای نقش کریتوس در سریال God of War

کریستوفر جاج، صداپیشه شخصیت کریتوس در بازی‌های خدای جنگ برای ایفای نقش این کاراکتر در سریال God of War ابراز علاقه کرده است.

درحال حاضر پروژه‌های اقتباسی سینمایی و تلویزیونی زیادی از بازی‌های ویدیویی در دست ساخت است و سریال God of War نیز یکی از مواردی است که مدت زیادی است در شایعات و اخبار مطرح شده است. احتمالاً آمازون این سریال را خواهد ساخت و گفته می‌شود که مذاکرات نهایی آن با بخش تلویزیونی سونی پیکچرز در جریان است. ضمن اینکه پروژه‌های اقتباسی Fallout و Mass Effect نیز درکنار آن در دست ساخت است. حالا به نظر می‌رسد که باوجود زمان زیادی که تا نهایی شدن و شروع فرایند ساخت این اثر باقی مانده، کریستوفر جاج، صداپیشه شخصیت کریتوس در مجموعه بازی‌های خدای جنگ نسبت به بازی نقش این شخصیت ابراز علاقه کرده است.

در میان بحث و گفتگوی طرفداران درباره اینکه چه کسی می‌تواند نقش کریتوس در سریال احتمالی God of War را به طرز قانع‌کننده‌ای ایفا کند، جاج برای این کار ابراز آمادگی کرده است. زمانی‌که اولین‌بار شایعات ساخت این سریال مطرح شد، خیلی از طرفداران، Triple H یا پُل مایکل لِوِک، کشتی گیر حرفه‌ای آمریکایی را به‌عنوان یکی از مناسب‌ترین گزینه‌ها برای این نقش معرفی کردند.

کریتوس در بازی رنگناروک

یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی که مجدداً یک کشتی گیر حرفه‌ای WWE است، بران استرومن (Braun Strowman) است. با‌این‌حال عده‌ای عقیده دارند که باوجود ظاهر متناسب Monster Among Men برای این نقش، مشخص نیست که آیا سایر مهارت‌های لازم از جمله هنر نقش آفرینی منطبق برای این شخصیت محبوب را خواهد داشت یا خیر. حالا برخی طرفداران می‌گویند که در حضور کریستوفر جاج که در دو بازی قبلی این مجموعه صداپیشگی کریتوس را برعهده داشته و ارتباط تنگاتنگی با نقش این کاراکتر دارد، نباید گزینه‌های دیگر اهمیتی داشته باشند.

جاج در پاسخ به توییت منتشر شده، عبارت «co-sign» را نوشته تا همراهی خود با ابراز علاقه طرفداران را اعلام کند. البته این ایده مخالفان خاص خود را دارد. افرادی که سن، وضعیت جسمانی و شاید بحث برانگیزترین مورد آن رنگ پوست او را برای این نقش نامناسب می‌دانند. کریتوس در بازی‌های خدای جنگ سفید پوست است اما این موضوع ربطی به محل تولد او ندارد. پوست کریتوس بعد از یک نفرین همیشگی، با خاکستر اعضای خانواده اش به رنگ سفید درآمده و ازاین‌رو به او لقب روح اسپارتا را دادند.


منبع thegamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده