نویسنده: فراز پاشایی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۶

بازگشت سایمون پگ به سریال The Boys در فصل چهارم

سایمون پگ برای نقش‌آفرینی دوباره در فصل چهارم سریال The Boys بازخواهد گشت. همچنین بازیگران بیشتری به این سریال اضاه شده‌آند.

در جریان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون و براساس گزارش وبسایت ددلاین، سایمون پگ، ستاره فیلم Shaun of the Dead برای بازگشت به فصل چهارم سریال The Boys قرارداد امضا کرده است. این بازیگر در نقش پدر کاراکتر هیویی در این سریال حضور دارد. از طرفی دیگر، سه بازیگر جدید به فصل چهارم سریال نام‌برده شده اضافه شده‌اند. رزماری دویت بازیگر سریال The Staircase، راب بندیکت از سریال Supernatural و الیوت نایت به فصل جدید سریال The Boys پیوسته‌اند. 

والپیپر فصل سوم سریال The Boys

رزماری دویت در نقش مادر شخصیت هیویی در فصل چهارم به ایفای نقش خواهد پرداخت. سایمون پگ در گذشته از تمایل خود برای حضور دوباره در این سریال پرده برداشته بود. داستان این سریال حول ابرقهرمانانی که عضو گروه The Seven هستند، می‌چرخد. این افراد محبوبیت بسیاری نزد جامعه داشته و به‌اندازه سیاست‌مداران بانفوذ هستند. این گروه با سواستفاده از قدرت‌های فرابشری اتفاقات جالب‌توجه‌ای را در این سریال رقم زده و همین امر باعث می‌شود تا گروه پسران با رهبری بوچر به‌دنبال افشا رازهای تاریک ابرقهرمان‌های نام‌برده شده باشند.

جک کواید، کارل اربن، آنتونی استار، جسی آشر، لاز آلونسو، کارن فوکوهارا، چیس کرافورد و کلبی مینیفی بخشی از فهرست بلند بازیگران سریال The Boys است که در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند. از طرفی دیگر نیز، در فصل سوم این سریال شاهد حضور جنسن اکلس ستاره سریال Supernatural، در نقش کاراکتر سولجر بوی بودیم. اریک کریپک، اوان گلدبرگ و سث روگن وظیفه ساخت این سریال را که براساس مجموعه کمیک‌هایی که توسط گارث انیس و داریک رابرتسون تهیه شده است، بر عهده دارند.

نظر شما عزیزان چیست؟ آیا فصل‌های قبلی این سریال را تماشا کرده‌اید، از فصل چهارم چه انتظاراتی دارید؟ نظرات و دیدگاه‌های خود را با زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده