نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۴:۰۲

نمایش چهره مصمم کیانو ریوز در پوستر تازه فیلم جان ویک ۴

شرکت لاینزگیت در جریان نمایشگاه کامیک کان برزیل، پوستر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 4 با نقش‌آفرینی کیانو ریوز منتشر کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شرکت Lionsgate پوستر جدیدی از فیلم John Wick: Chapter 4 (جان ویک قسمت ۴) به کارگردانی چاد استاهلسکی را به اشتراک گذاشته است. این پوستر که در نمایشگاه کامیک کان برزیل (CCXP) منتشر شد، به نمایش جان ویک با نقش‌آفرینی کیانو ریوز می‌پردازد و در ادامه قابل مشاهده است. فیلم جان ویک ۴ برای اکران در تاریخ ۲۴ مارس ۲۰۲۳ (۴ فروردین ۱۴۰۲) در نظر گرفته شده است.

پوستر فیلم John Wick: Chapter 4

در خلاصه داستان فیلم John Wick 4 می‌خوانیم: «جان ویک با نقش‌آفرینی کیانو ریوز راهی برای شکست شورای تبه‌کاری The High Table پیدا می‌کند، اما پیش از آن‌که بتواند آزادی خود را به‌دست آورد، باید با یک دشمن تازه مواجه شود؛ دشمن جدیدی که متحدان قدرتمندی در سراسر جهان دارد و بین دوستان قدیمی تفرقه می‌اندازد».

لنس ردیک، ایان مک‌شین، رینا ساوایاما، دانی ین، بیل اسکاشگورد، لارنس فیشبرن، هیرویوکی سانادا، اسکات ادکینز، کلنسی براون، شامیر اندرسون، مارکو زارور، ناتالیا تنا و بریجیت مویناهان درکنار کیانو ریوز در فیلم John Wick: Chapter 4 به ایفای نقش می‌پردازند. چاد استاهلسکی نیز سکان هدایت این قسمت را در دست دارد.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده