نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۱:۴۶

مواجهه بازماندگان با تهدیدهای بیشتر در دومین تریلر سریال The Last of Us

شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ دومین تریلر سریال لایو-اکشن بسیار مورد انتظار The Last of Us با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی را پخش کرد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که شبکه‌ی HBO دومین تریلر سریال لایو-اکشن The Last of Us (آخرین بازمانده از ما) با نقش‌آفرینی پدرو پاسکال و بلا رمزی را به اشتراک گذاشته است. این تریلر به نمایش بسیاری از تهدیدهایی می‌پردازد که جول و الی در دنیای پسا-آخرالزمانی سریال با آن‌ها روبه‌رو می‌شوند. فصل اول این اقتباس تلویزیونی برای پخش در تاریخ ۱۵ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۲۵ دی ۱۴۰۱) در نظر گرفته شده است.

دانلود ویدیو از آپارات

شبکه‌ی اچ‌بی‌اُ در خلاصه‌ی داستان سریال The Last of Us می‌نویسد: «داستان سریال بیست سال پس از نابودی تمدن نوین رخ می‌دهد. یک بازمانده‌ی سرسخت با نام جول برای خارج کردن الی، دختری ۱۴ ساله از یک منطقه‌ی قرنطینه‌ی آزاردهنده استخدام می‌شود. آنچه در وادی امر به یک کار ساده شباهت دارد، خیلی زود به سفری متأثرکننده و خشونت‌آمیز تبدیل می‌شود و آن‌ها باید سراسر ایالات متحده را زیر پا بگذارند و برای بقا تنها به یکدیگر تکیه کنند».

پدرو پاسکال در نقش جول، بلا رمزی درنقش الی، آنا تورو در نقش تس، گابریل لونا در نقش تامی، مرل دندریج در نقش مارلین، نیکو پارکر در نقش سارا، نیک آفرمن، در نقش بیل، ماری بارتلت در نقش فرانک، استورم رید در نقش رایلی، لامار جانسون در نقش هنری، کیوان وودارد در نقش سم، ملانی لینسکی در نقش کتلین، جفری پیرس در نقش پری، گراهام گرین در نقش مارلون و الین مایلز در نقش فلورانس از بازیگرهای سریال The Last of Us به‌شمار می‌آیند.

نیل دراکمن، کانتمیر بالاگوف، علی عباسی و یاسمیلا ژبانیچ سکان هدایت قسمت‌های مختلف سریال The Last Of Us را در دست داشتند و فیلم‌نامه آن را کریگ مازن با همکاری نیل دراکمن به رشته تحریر درآورد. در گذشته کریگ مازن اظهار داشت که این اقتباس تلویزیونی به بازی‌های مجموعه وفادار می‌ماند و درعین‌حال شامل ایده‌های استفاده‌نشده و فوق‌العاده‌ای خواهد بود که گویا ناتی داگ فرصت پیاده‌سازی آن‌ها در نخستین بازی مجموعه را نداشت.


منبع DarkHorizons
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده