نویسنده: علی نوروزی
// یکشنبه, ۱۳ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۱

تولید فیلم لایو-اکشن از روی بازی Sifu با همکاری نویسنده فیلم های جان ویک

استودیو اسلوکلپ در همکاری با شرکت Story Kitchen اقتباس سینمایی Sifu را تولید می‌کند که دریک کولستاد وظیفه‌ی نگارش فیلم‌نامه آن را برعهده دارد.

در میان تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که یک فیلم لایو-اکشن از بازی هنرهای رزمی پرهیجان Sifu استودیو Sloclap در دست تولید قرار دارد. همان‌طور که رسانه‌ی ددلاین گزارش داد، فیلم‌نامه‌ی این اقتباس سینمایی توسط دریک کولستاد، نویسنده‌ی فیلم‌های John Wick (جان ویک) به رشته‌ی تحریر درمی‌آید.

اسکوکلپ برای تولید فیلم سیفو با شرکت Story Kitchen همکاری می‌کند که مسئولیت تولید یک اقتباس دیگر از بازی‌ها را برعهده‌ی دریک کولستاد قرار داده است؛ نویسنده فیلم‌های جان ویک روی اقتباس سینمایی Streets Of Rage (شورش در شهر) کار می‌کند و نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال Splinter Cell شرکت یوبیسافت را نیز انجام می‌دهد.

بازی Sifu اخیرا میزبان به‌روزرسانی پاییزی شد. این آپدیت قابلیت ویرایشگر بازپخش یا Replay Editor را به بازی اضافه می‌کند که امکان ویرایش دقیق بازپخش‌های گیم‌پلی و تهیه‌ی یک فیلم کوتاه از بهترین مبارزات را برای بازیکن‌ها فراهم می‌آورد. یک آپدیت زمستانی نیز برای بازی سیفو در نظر گرفته شده است؛ هرچند مشخص نیست که چه زمانی عرضه خواهد شد. البته درحال‌حاضر می‌دانیم که حالت Arena در آپدیت زمستانی به بازی اضافه می‌شود.

بازی Sifu یک داستان انتقام‌محور کلاسیک را روایت می‌کند، اما بزرگ‌ترین جاذبه‌ی آن مبارزات کونگ فوی بی‌نظیرش است؛ خصوصا که می‌توان از عناصر محیطی نیز در جریان نبردها بهره گرفت و با استفاده از آن‌ها دشمنان را از پا درآورد. یکی دیگر از خصوصیات برجسته‌ی بازی، سیستم افزایش سن است که شخصیت اصلی با هر بار مُردن پا به سن می‌گذارد. با بالا رفتن سن حملات شما قوی‌تر خواهند شد، اما درعوض نوار سلامتی کاهش می‌یابد.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده