نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۲ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۳

فرار کردن جک رایان در تریلر جدید فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی

آمازون تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Jack Ryan با بازی جان کرازینسکی را منتشر کرده که در آن جک رایان در حال فرار است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر جدیدی از فصل سوم سریال Jack Ryan منتشر شده است. تمرکز تریلر جدید فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan روی فراری بودن شخصیت جک رایان است که حالا سازمان‌های زیادی به‌دنبال گرفتن و دستگیری او هستند و او تنها می‌تواند به چند دوست قدیمی اعتماد کند تا بتواند از یک توطئه بزرگ پرده بردارد و گروهی هم به‌دنبال کشتن او هستند. در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه‌بر تریلر، آمازون پوستر جدیدی از فصل سوم سریال Jack Ryan را نیز منتشر کرده است که در ادامه می‌توانید شاهد این پوستر باشید:

پوستر جدید فصل سوم سریال Jack Ryan

در فصل سوم سریال Tom Clancy’s Jack Ryan، جک رایان در حال فرار و رقابت با زمان است. جک به اشتباه وارد یک توطئه بزرگ می‌شود و حالا در حال فرار است. اکنون جک هم ازطریق سازمان CIA و هم ازطریق یک جناح سرکش بین‌المللی که او به‌تازگی با آن مواجه شده، در حال تعقیب است و او مجبور است پنهان شود. او پس از عبور از اروپا، تلاش می‌کند تا زنده بماند و همچنین از یک درگیری گسترده جهانی جلوگیری کند.

جان کرازینسکی، ابی کورنیش، وندل پیرس، مایکل کلی، بتی گابریل، جیمز کازمو، پیتر گینس، نینا هوس، مایکل پنیا و آلکسی مانولوف، از جمله بازیگرانی هستند که در فصل سوم سریال Jack Ryan حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. همچنین وان ویلموت وظیفه ساخت فصل سوم سریال جک رایان را بر عهده داشته است. علاوه‌براین، سریال Jack Ryan برای فصل چهارم نیز تمدید شده است که فصل چهارم این سریال قرار است فصل پایانی آن باشد، اما احتمال ساخت اسپین‌آف براساس آن وجود دارد.

فصل سوم سریال Jack Ryan در تاریخ چهارشنبه، ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) از سرویس استریم پرایم ویدیو پخش خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده