نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۲۲:۴۷

سریال Fallout داستان جدیدی را در جهان این سری روایت می‌کند

به‌نظر می‌رسد سریال تلویزیونی Fallout، در جهان یکسان و مشترکی با دیگر بازی‌های ویدیویی این مجموعه جریان دارد.

با وجود آغاز فیلم‌برداری سریال Fallout آمازون از ماه‌ها پیش، هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی این سریال موردانتظار شبکه‌ی آمازون پرایم ویدیو منتشر نشده است. حالا تاد هاوارد، کارگردان قسمت سوم و چهارم بازی Fallout روز چهارشنبه با حضور در پادکست اینترنتی Lex Fridman تایید کرد داستان بازی در جهان یا یونیورس مشترکی با دیگر بازی‌های این سری جریان خواهد داشت.

هاوارد همچنین اشاره کرد برخلاف برخی از اقتباس‌های سینمایی و تلویزیونی از بازی‌های ویدیویی در سال‌های اخیر، این سریال به روایت دوباره‌ی داستان و اتفاقات نمایش داده شده در بازی‌ها نخواهد پرداخت، بلکه روایت داستان شخصیت‌ها و گروه‌های جدیدی در این جهان آخرالزمانی هدف تیم تولید این سریال خواهد بود. جزئیات فاش شده از پشت صحنه فیلم‌برداری سریال نیز ظاهرا به رخ دادن برخی از قسمت‌های اتفاقات این سریال در سی‌و‌سومین پناهگاه زیرزمینی آخرالزمان اتمی ایالات متحده اشاره دارند. هاوارد در ادامه توضیح می‌دهد:

«زمانی‌که قرار بود [این پروژه] یک فیلم سینمایی باشد، برنامه ابتدایی این بود که داستان فال‌اوت 3 یا 4 را به‌تصویر بکشیم. اما برای این ایده‌ی جدید، طرز فکر ما این بود که: «پس بگذارید چیزی بسازیم که در دنیای مشترک Fallout جریان داشته باشد». این سریال قرار نیست بازتعریف دوباره‌ی داستان بازی‌ها باشد. هدف ما صرفا یک منطقه‌ی کاملا جداگانه در نقشه بزرگ جهان فال‌اوت است و ما قصد داریم ماجرای جدیدی را روایت کنیم که با سایر اتفاقات و قوانین پایه‌گذاری شده در بازی‌ها تداخلی نداشته باشد. البته ممکن است ارجاعات و اشاره‌هایی به بازی‌ها وجود داشته باشد، اما این پروژه روایت دوباره‌ی آن داستان‌ها نیست. این داستان در همان دنیا و جهان مشترک جریان دارد، اما این یک اثر منحصربه‌فرد است و دنیای پایه‌گذاری شده در آثار قبلی فال‌اوت را گسترش می‌دهد».

اعضای Vault 33 در سریال Fallout

هنوز فهرست نهایی هنرمندان این سریال اعلام نشده است، اما کایل مک‌لاکلن، الا پورنل و والتون گاگینز از بازیگران اصلی سریال Fallout خواهند بود. گراهام وگنر و ژنو رابرتسون به‌عنوان شورانر و جیمز آلتمن، جاناتان نولان، لیزا جوی و تاد هاوارد به‌عنوان تهیه‌کننده و نویسندگان این اثر شناخته می‌شوند. هنوز تاریخ پخش سریال فال‌اوت روی شبکه‌ی آمازون اعلام نشده است، اما انتظار می‌رود تا پایان سال ۲۰۲۳ شاهد انتشار اولین تریلر و تاریخ پخش اولین قسمت سریال Fallout باشیم.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ شما می‌توانید دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده