نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۸

لغو سریال The Midnight Club پس از یک فصل توسط نتفلیکس

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که سریال The Midnight Club برای فصل دوم تمدید نخواهد شد و این سریال پس از یک فصل لغو شده است.

ماه مهر امسال بود که سریال The Midnight Club از شبکه نتفلیکس پخش شد، اما منتقدان و بینندگان واکنش نسبتا مثبت و متوسط به این سریال ترسناک داشتند و حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، این سریال با سرنوشت خوبی مواجه نشده است. نتفلیکس رسما اعلام کرد که سریال The Midnight Club پس از تولید و پخش یک فصل از آن لغو شده است تا این سریال ترسناک برای فصل دوم بازنگردد.

مایک فلنگن، سازنده سریال‌هایی چون سریال The Haunting of Hill House، سریال The Haunting of Bly Manor و سریال Midnight Mass به‌همراه کارگردان فیلم Doctor Sleep وظیفه ساخت سریال The Midnight Club را به‌همراه لیا فانگ بر عهده داشته است. لغو این سریال ترسناک پس از این رخ می‌دهد که مایک فلنگن قراردادی چند جانبه با آمازون برای ساخت سریال امضا کرد و به‌نظر می‌رسد که این موضوع در لغو ادامه تولید سریال The Midnight Club بی‌تاثیر نبوده است.

ایمان بنسون، آدیا، ایگبی ریگنی، روث کاد، آیا فوروکاوا، آنارا سایمون، ویلیام کریس سامپتر، سائوریان ساکپوتا، هدر لنگن‌کمپ، زک گیلفورد، سامانتا اسلویان، لارسن تامپسون، ویلیام بی. دیویس، پاتریشیا دریک، مت بیدل و کریستال بالینت، از جمله بازیگرانی هستند که در سریال The Midnight Club حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. باشگاه نیمه شب محصول ۱۹۹۴ و از جمله آثار معروف کریستوفر پایک است.

ماجراهای کتاب به گروهی از این نوجوانان می‌پردازد که تصمیم می‌گیرند هر شب دور هم جمع شوند و برای یکدیگر داستان‌های ترسناکی را روایت کنند. درنهایت هم عهدی بین خود می‌بندند که هرکدام از آن‌ها که زودتر از دنیا رفت، برای سایرین از آن دنیا پیامی بفرستد. فلنگن دو قسمت اول سریال The Midnight Club را کارگردانی کرده است. فلنگن هم‌اکنون در حال ساخت سریال The Fall of the House of Usher برای نتفلیکس است که این سریال ترسناک احتمالا آخرین همکاری او با نتفلیکس خواهد بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده