نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۷:۵۱

پیوستن بازیگر فیلم The Many Saints of Newark به سریال Daredevil

مایکل گاندولفینی، بازیگر فیلم The Many Saints of Newark به جمع بازیگران سریال Daredevil: Born Again با بازی چارلی کاکس اضافه شده است.

تابستان امسال بود که مارول استودیو ساخت سریال Daredevil: Born Again را رسما تایید و اعلام کرد و حالا در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، بازیگر جدیدی به این سریال موردانتظار اضافه شده است. ددلاین خبر داد که مایکل گاندولفینی، بازیگر فیلم The Many Saints of Newark برای بازی در یک نقش مهم به جمع بازیگران با مارول استودیو برای حضور در سریال Daredevil به توافق رسیده و قرارداد همکاری امضا کرده است.

مایکل گاندولفینی در فیلم The Many Saints of Newark

پیش از این تایید شده بود که چارلی کاکس در نقش مت مورداک ملقب به دردویل و وینسنت دن آفریو در نقش ویلسون فیسک ملقب به کینگپین در سریال Daredevil: Born Again باز خواهند گشت. مت کرمن و کریس ارد، نویسندگان سریال Covert Affairs، سریال Containment و سریال The Brave به‌عنوان رهبر تیم نویسندگان و تهیه‌کننده اجرایی در سریال دردویل حضور دارند. اطلاعاتی از نقش گاندولفینی در دسترس نیست، اما احتمال دارد او نقش یک فرد جاه طلب در استتن آیلند را بازی کند که اشاره به شخصی به‌نام لیام دارد.

مایکل گاندولفینی بیشتر برای بازی در نقش تونی سوپرانو در فیلم The Many Saints of Newark شناخته می‌شود که درواقع او نسخه جوانی این شخصیت را بازی کرده که پیش از این جیمز گاندولفینی، پدرش این نقش را در سریال Sopranos بازی کرده بود. از دیگر نقش‌های می‌توان به فیلم Cherry، سریال The Deuce، سریال The Offer و فیلم The Independent اشاره کرد و او همچنین اخیرا در فیلم Disappointment Blvd به کارگردانی آری استر، فیلم Cat Person، فیلم Landscape with Invisible Hand بازی کرده است و او قرار است در سریال Extrapolations نیز جلوی دوربین برود.

سریال Daredevil: Born Again قرار است در ۱۸ قسمت تولید و در سال ۲۰۲۴ از شبکه دیزنی پلاس پخش شود. این سریال درواقع به‌نحوی ادامه معنوی سریال Daredevil است که ۴ سال پیش پس از سه فصل توسط نتفلیکس لغو شده بود.


منبع Deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده