نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۵:۳۴

نقش‌آفرینی رابرت دنیرو در سریال کوتاه Zero Day شبکه نتفلیکس

رابرت دنیرو با نقش‌آفرینی در سریال سیاسی مهیج Zero Day شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس پا به عرصه‌ی تلویزیون می‌گذارد.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مطلع شدیم که رابرت دنیرو، بازیگر برنده‌ی دو جایزه‌ی اسکار، برای ایفای نقش در سریال کوتاه Zero Day (روز صفر) شبکه‌ی آنلاین نتفلیکس انتخاب شده است. سکان هدایت این پروژه در دستان اریک نیومن و نوآ اوپنهایم قرار دارد که درحال‌حاضر مراحل توسعه را پشت سر می‌گذارد. رابرت دنیرو نه‌تنها در این سریال کوتاه به ایفای نقش می‌پردازد، بلکه به‌عنوان تهیه‌کننده‌ی اجرایی آن نیز فعالیت خواهد کرد.

همان‌طور که رسانه‌ی Variety گزارش می‌دهد، سریال Zero Day اثری سیاسی میهج خواهد بود که رابرت دنیرو را در نقش رئیس جمهور سابق آمریکا قرار می‌دهد. باعنایت‌به اینکه این پروژه هنوز در مراحل اولیه‌ی توسعه قرار دارد، درحال‌حاضر جزئیات زیادی از آن در دست نیست. اریک نیومن و نوآ اوپنهایم وظیفه‌ی تهیه‌کنندگی اجرایی و نگارش فیلم‌نامه‌ی سریال را براساس داستانی از خودشان و مایکل اشمیت، نویسنده برنده‌ی جایزه‌ی پولیتزر برعهده دارند.

این نخستین نقش اصلی رابرت دنیرو در تلویزیون خواهد بود که به‌عنوان یکی از برجسته‌ترین بازیگران تاریخ هالیوود شناخته می‌شود. این هنرپیشه‌ی آمریکایی بلندآوازه با نقش‌آفرینی در آثار برجسته‌ای نظیر فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی)، فیلم Raging Bull (گاو خشمگین)، فیلم The Godfather Part II (پدرخوانده قسمت دوم) و فیلم The Deer Hunter (شکارچی گوزن) جوایز متعددی ازجمله دو جایزه‌ی اسکار و یک جایزه‌ی گلدن گلوب را کسب کرده است.

رابرت دنیرو اخیرا در فیلم کمدی مهیج Amsterdam (آمستردام) به کارگردانی دیوید او. راسل دیده شد که کریستین بیل، مارگو رابی، جان دیوید واشینگتن، کریس راک و آنیا تیلور-جوی در آن به ایفای نقش می‌پرداختند. این بازیگر ۷۹ ساله در فیلم Killers of the Flower Moon (قاتلان ماه گل) مارتین اسکورسیزی نیز حضور دارد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده