نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۴۷

اعلام تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Mandalorian

لوکاس فیلم و والت دیزنی بالاخره با یک تریلر تاریخ شروع پخش فصل سوم سریال The Mandalorian را تایید و اعلام کردند.

شهریور امسال بود که اولین تریلر فصل سوم سریال The Mandalorian منتشر شد، اما حالا طبق جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ پخش فصل جدید سریال مندلورین مشخص شده است. لوکاس فیلم در جریان نمایشگاه کامیک کان برزیل امسال که با نام CCXP بیشتر شناخته می‌شود، اعلام کرد که پخش فصل سوم سریال The Mandalorian از تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۳ (۱۰ اسفند ۱۴۰۱) از دیزنی پلاس آغاز خواهد شد. همچنین تصویر جدیدی از این سریال محبوب از دنیای جنگ ستارگان منتشر شده است که در آن شاهد بازگشت گروگو و مندلورین هستیم:

بازگشت مندلورین و گروگو در فصل سوم سریال The Mandalorian

جان فاورو، سازنده سریال مندلورین در طول نمایشگاه CCXP اطلاعات بیشتری از فصل جدید این سریال نیز به اشتراک گذاشته است. فاورو تایید کرد که در فصل سوم سریال The Mandalorian قرار است شاهد نبرهای فضایی بیشتری باشیم. همچنین مندلورین‌های بیشتری را ملاقات خواهیم کرد که باتوجه‌به تریلر فصل سوم قابل انتظار بود و همچنین موارد غافلگیرکننده بیشتری را در این فصل مشاهده خواهیم کرد. فاورو ادعا می‌کند که فصل سوم سریال The Mandalorian بزرگ‌تر از دو فصل اول سریال مندلورین خواهد بود.

پدرو پاسکال، کتی سکف، کارل ویترز، جانکارلو اسپوزیتو، امیلی اسوالو کریستوفر لوید و ایمی سداریس، از جمله بازیگرانی هستند در فصل سوم سریال The Mandalorian حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو فصل گذشته، جان فاورو و دیو فیلونی وظیفه ساخت فصل سوم سریال مندلورین را بر عهده دارند. فصل سوم این سریال از دنیای جنگ ستارگان در ۸ قسمت تولید شده است. همچنین برایس دالاس هاوارد برای کارگردانی یک قسمت از فصل سوم سریال The Mandalorian بازگشته است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده