نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۱ آذر ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳۱

تحول تدریجی زندگی تام هنکس در دومین تریلر فیلم A Man Called Otto

شرکت سونی پیکچرز دومین تریلر فیلم کمدی-درام A Man Called Otto با نقش‌آفرینی تام هنکس را پخش کرد.

شرکت Sony Pictures تریلر جدیدی از فیلم A Man Called Otto (مردی به‌نام اتو) با نقش‌آفرینی تام هنکس را با طرفدارها به اشتراک گذاشت که یک بازسازی از فیلم سوئدی A Man Called Ove (مردی به نام اوه)، محصول ۲۰۱۵ به کارگردانی هانس هولم است. این فیلم کمدی-درام در تاریخ ۲۵ دسامبر ۲۰۲۲ (۴ دی ۱۴۰۱) در برخی از سینماهای منتخب به نمایش در می‌آید و اکران گسترده‌ی آن از تاریخ ۱۳ ژانویه‌ی ۲۰۲۳ (۳ بهمن ۱۴۰۱) آغاز می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات

مارک فورستر سکان هدایت فیلم A Man Called Otto را در دست داشت و فیلم‌نامه‌ی آن را دیوید مگی، نویسنده‌ی نامزد جایزه‌ی اسکار براساس رمان سوئدی A Man Called Ove (مردی به‌نام اوه) نوشته‌ی فردریک بکمن به رشته‌ی تحریر درآورد. تام هنکس درکنار ماریانا تروینو، بازیگر فیلم Overboard (بر فراز دریا)، ریچل کلر، بازیگر سریال Legion (لژیون) و مانوئل گارسیا-رولفو، بازیگر فیلم Six Underground (شش زیرزمینی) در این فیلم نقش‌آفرینی می‌کنند.

این فیلم ماجراهای بیوه مردی بدخلق و منزوی با نام اتو را دنبال می‌کند که دارای اصول اخلاقی غیرقابل تغییر، عادات روزمره‌ی خاص و شخصیتی زودرنج است. اتو با همه‌ی ساکنین محله مشکل دارد و با تیزبینی همه را زیر نظر می‌گیرد. درست وقتی که به‌نظر می‌رسد اتو از زندگی قطع امید کرده است، با بی‌میلی وارد رابطه‌ی غیرمنتظره‌ای با همسایگان جدیدش می‌شود. او کم‌کم دچار دگرگونی‌های ظریفی می‌شود، اما آیا واقعا قادر به تغییر خواهد بود؟

تام هنکس، ریتا ویلسون و گری گویتزمن از شرکت Playtone درکنار فردریک ویکستروم نیکاستر به‌عنوان تهیه‌کنندگان و دیوید مگی، مارک فورستر و رنه ولفی به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم A Man Called Otto فعالیت می‌کنند و شرکت SF Studios تأمین مالی پروژه را برعهده دارد. رمان پرفروش A Man Called Ove در سال ۲۰۱۵ برای تولید یک فیلم با همین نام به کارگردانی هانس هولم مورد اقتباس قرار گرفت که نامزد دریافت دو جایزه‌ی اسکار شد.


منبع ComingSoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده